Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var reaksjonen til broren min når jeg fortalte at jeg har begynt å få følelser for en gutt...

Han har alltid sagt at jeg bare kan snakke med ham om gutter og sånn,

og da jeg sa "vi har begynt å få følelser for hverandre, tror jeg"

Roper og bærer han seg "ÆSJ! Taper, fyfaen, jævla pervo! Du er ekkel ass!!!"

Mange mange ganger.

Jeg gadd ikke å si noe mer, bare reiste meg opp og gikk derifra, da sa han:

"HAHAHA, ble du sur nå?"

Jeg: "Ja, når du skal være så lite medfølende så gidder jeg ikke å snakke mer med deg"

Han: "HAHAHA, jævla taper ass!!!"

Så her sitter jeg på rommet mitt og er litt lei meg da.... vet ikke hvorfor jeg skal bry meg egentlig, er jo ikke hans business uansett.

Men må innrømme jeg ble såret av reaksjonen hans. Han er den første jeg har fortalt det til.... tabbe

Anonym poster: 7687fbe16007cdf714dd785cc5ac76df

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kan ikke være veldig gammel denne broren din?

Jeg hadde slutta å fortro meg til han, og heller snakka med en god venn om det.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er broren din? 12?

Syns ikke du skal bry deg om det broren din sier. Er han 12 år trenger du ikke høre på hans umodne tanker uansett, og er han mer enn 12, er han sannsynligvis en idiot. I hvert fall i denne situasjonen.

Skrevet

Han er 21 år, utrolig nok...

Har lyst å gå ut og si til ham noe ala : "Siden du er den første jeg har fortalt dette til, og at du valgte å reagere på denne måten, så skylder du meg i det minste å ikke si det videre til noen, og bare så du vet det så er dette den siste gangen jeg forteller deg noe om gutter. ."

Syns det er så utrolig slemt. Jeg er jo snill og hyggelig mot ham hele tiden, så takker han meg på denne måten?... blir så utrolig lei...

Anonym poster: 633409de037a77b5aba1a0ec7cec6f4a

Skrevet

Beklager. Vi menn modnes litt senere enn dere gjør. Men til gjengjeld så blir dere gamle, skrukkete og grå før vi menn blir det. Og vi oppdager, utforsker, erobrer og oppnår mye i mens dere... vel, dere lærerer dere en del om sminke og den slags.

Jeg er glad jeg er mann.

Anonym poster: 7c6b5e2dfe04d9a8c4140e4dc8e559d5

• Liker 1
Gjest manglende_info
Skrevet

Kan det være noe med alderen til den gutten du har fått følelser for? Hvor gammel er du i forhold til han? Jeg føler vi ikke har fått hele historien her

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det var reaksjonen til broren min når jeg fortalte at jeg har begynt å få følelser for en gutt...

Han har alltid sagt at jeg bare kan snakke med ham om gutter og sånn,

og da jeg sa "vi har begynt å få følelser for hverandre, tror jeg"

Roper og bærer han seg "ÆSJ! Taper, fyfaen, jævla pervo! Du er ekkel ass!!!"

Mange mange ganger.

Broren din er forelsket i deg.

• Liker 1
Skrevet

Kan det være noe med alderen til den gutten du har fått følelser for? Hvor gammel er du i forhold til han? Jeg føler vi ikke har fått hele historien her

Neinei, det er nok bare broren min.

Han gutten og jeg har gått sammen i klasse med i 3 år, og vi har også alltid vært gode/bestevenner alle årene.

Det er i det siste at vi har begynt å gi hverandre veldig mye oppmerksomhet og sånn...

Og jeg tror han ser det på meg at jeg er utrolig betatt av og glad i ham

Altså vi er like gamle :-)

Skrevet

Broren din er forelsket i deg.

Æsj, nei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...