Gå til innhold

Erfaringer med Differin; underveis behandlingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Differin, jeg sliter ikke med utbrudd generelt(bare normal grad vil jeg si rundt PMS som jeg ordner med nattlysolje) - men får ikke bort de hvite komedonene.

Jeg har nettopp startet, og har sensitiv veldig tørr hud. Derfor bruker jeg litt fuktighetskrem oppå Differinkremen, så huden ikke skal bli helt uttørket.

Jeg bruker også litt sminke på huden i form av concealer - og rouge. Men ikke foundation.

Det jeg lurer på er om noen har erfaring ifht sminkebruk under behandling - og, om dere har latt helt være med å klemme ut komedoner?

Jeg merker at kremen mykner endel opp, og det lar seg lett klemme ut i motsetning til før.

Jeg klemmer ikke de minste, bare de som ser ut til å ha myknet helt opp. Jeg lar også være å bruke Differinen på huden den kvelden jeg har klemt noe, bare for å skåne huden mest mulig.

Slik jeg har skjønt det så hindrer Differin nye komedonedannelser - men tar jo ikke bort de eksisterende, ergo jeg har tenkt at det er OK å klemme dem forsiktig ut avogtil?

Egentlig vil jeg bare ha alle slags tips til hva som kan gjøre at behandlingen virker bra, samtidig som man ikke irriterer huden unødig - og hva dere har følt har vært best underveis :)

Anonym poster: 3b4ac1a8ad9155efb07ed35561ff8667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...