Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer så ofte nye produkter at jeg ikke greier å følge med. Jeg skal kjøpe kjøpe en iPad, men er den nyeste den som rett og slett heter Nye iPad? Hvor mye lagring er egentlig nødvendig når man helst skal bruke den i jobbsammenheng? Er det nødvendig med 3G?

Anonym poster: 46f37ea0c0de8e483ea68266d824f6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har kjøpt seg iPad i det siste?

Skrevet

Den nyeste ble lansert her om dagen og er vel ikke i salg før i november (?). Siden Apple kalte den forrige, for "the new ipad" blir det vel en del forvirringer. Den nyeste er 4. generasjon (ser komplett omtaler den som det) og har A6X-prosessor, så vet du hva du skal se etter. Den kan visst forhåndsbestilles fra i morgen :)

Resten av spørsmålene har jeg ikke peiling på (kan egentlig ikke noe om ipad). Det kommer jo veldig an på hva du skal gjøre med den i jobbsammenheng! Og om du har tenkt til å bruke den andre steder enn der det er trådløst nett å koble seg til.

Skrevet

TS,

Ja, den nyeste iPaden heter også det. Mener å huske det var 2. november i Norge.

For jobb holder det med den minste modellen(16GB) da du sikkert ikke skal ha musikk eller andre program som tar mye plass. Spill for eksempel.

3G kan være praktisk hvis du for eksempel skal skrive en e-post hvor du ikke har tilgang til trådløst nett. Med andre ord, hvor du har vanlig mobildekning kan du også sjekke e-post.

Til slutt, har du sjekket med jobben om de tillater 3G da dette kommer til å bli en månedlig kostnad på hvor mye trafikk du bruker?

Enjoy! :-)

Skrevet

Sa jobbsammenheng fordi jeg var litt redd for å bli gjenkjent, for det er bursdagsgave til kjæresten min. Men han leser vel sikkert ikke her inne. :)

Han er flyger, og ønsker seg ny iPad for å bruke med et slags GPS-program som de bruker når de flyr småfly. Appen finnes visst bare til iPad, ikke til Galaxy Tab og sånt, og den koster 100 dollar eller noe sånt. Det er alt jeg vet.. Bare vil så gjerne kjøpe den rette når jeg først skal kjøpe en.

Så kjekt å vite at den kan forhåndsbestilles! :) Da rekker jeg å få den før bursdagen hans forhåpentligvis. Tusen takk! Veldig glad om noen vet noe om det GPS-programmet også. Har en gammel iPad fra før, og den er det mye mer lagring på enn hva som trengs. Og jeg synes ikke det er vits i å kjøpe mye mer enn nødvendig. Kanskje den med hakket mer lagring enn den minste da?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...