AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Bruker du eller har du prøvd produkter fra MD, Matis eller Dermalogica? Isåfall hva? Er det noen produkter fra disse merkene som har fungert supert for deg? Fortell! Husk å ta med hvilken hudtype du har :-) Jeg selv bruker scrubben til kropp og ansikt fra MD formulations, og den har virkelig fungert for min hud som er normal/blandingshud.. Jeg har silkemyk hud i mange dager etter og får mer glød. Siden denne fungerte så bra for meg så tenkte jeg å høre om noen andre har noen supre produkter de vil anbefale :-) Anonym poster: 471e35eed3d2dfa118f24f934511893c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Skrubben er det eneste jeg kommer til å fortsette å kjøpe. Jeg har tørr, sensitiv hud som veldig lett får utbrudd og komedoner pga hormonell ubalanse. Nattlysolje er det eneste som har funker for meg, samt at jeg nå har begynt på Differin som ser ut til å ha en virkning(foreløpig iallefall). Men jeg synes MD FOrte sine produkter virker enda bedre enn MD sine, om man er ute etter glycolsyre. Anonym poster: 0f5f9df9ec9fecc4e774342ac9f31d2e
Gjest Nanne70 Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Enig i at peelingen fra MD er super, spesielt for kroppen. De har også en bra ansiktsmaske, Vit-A-Plus Firming Treatment Mask, og Moisture Defense Antioxidant Lotion er en perfekt dagkrem for meg om vinteren. Matis har den beste øyekremen jeg noensinne har prøvd - Reponse Yeux. Og Dermalogica sin Gentle Cream Exfoliant for ansiktet Jeg har blandingshud med litt fet t-sone.
squash1 Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Favoritter fra MD - formulations : Md formulations face and body scrub, og vit - a plus clearing complex masque. Fra Decleor: Hydra Floral Masque hydratant ( utrolig deilig fuktmaske) Night balmene fra decleor er veeldig deilige nattbalmer, og hydra floral - emulsion hydratante, deilig fuktighetskrem. Men er plaget med komedoner som ikke vil bort, og har lest at noen kan reagere på decleor med komedoner, derfor ligger det en pakke og venter på meg i posten i dag med: RÉPONSE JEUNESSE - HYDRA PROTECTIVE EMULSION 50ml RÉPONSE JEUNESSE - FUNDAMENTAL BEAUTIFYING CREAM 50ml RÉPONSE PURETÉ - INTENSIVE PURIFYING SERUM 30ml RÉPONSE JEUNESSE - ESSENTIAL CLEANSING EMULSION 200ml RÉPONSE DÉLICATE - LIME BLOSSOM LOTION 200ml Weeee, gleder meg som en unge til å test MATIS. Noen som har testet noen produkter fra Matis, og er dere fornøyd eller ikke? Endret 26. oktober 2012 av bettybetty
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg prøvde serum fra matis, det rosa for sensitiv hud. Jeg fikk så mye kviser at jeg bare måtte gi meg. Det er mulig det er sånn det skal fungere, at det blir skikkelig ille først, og så bedre, men jeg kunne ikke gå rundt og se ut sånn som jeg gjorde da, så jeg måtte bare stoppe. Anonym poster: 949676097cfc500eb013d5cad6f76eff
Professor Orm Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Bruker du eller har du prøvd produkter fra MD, Matis eller Dermalogica? Isåfall hva? Er det noen produkter fra disse merkene som har fungert supert for deg? Fortell! Husk å ta med hvilken hudtype du har :-) Jeg selv bruker scrubben til kropp og ansikt fra MD formulations, og den har virkelig fungert for min hud som er normal/blandingshud.. Jeg har silkemyk hud i mange dager etter og får mer glød. Siden denne fungerte så bra for meg så tenkte jeg å høre om noen andre har noen supre produkter de vil anbefale :-) Anonym poster: 471e35eed3d2dfa118f24f934511893c Renset med den skrubben i dag morges. Glykolsyreserum under dagkrem er veldig bra, men jeg liker ikke den for sensitiv hud. Bruker du serumet, trenger du nesten ikke å skrubbe. Og hvis du har nuppete hud, er body lotionen genial, på venninna mi gikk de vekk etter et par dager. Hmm.. Merker jeg har lyst til å begynne på MD igjen.
Carrow Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Favoritter fra MD - formulations : Md formulations face and body scrub, og vit - a plus clearing complex masque. Fra Decleor: Hydra Floral Masque hydratant ( utrolig deilig fuktmaske) Night balmene fra decleor er veeldig deilige nattbalmer, og hydra floral - emulsion hydratante, deilig fuktighetskrem. Men er plaget med komedoner som ikke vil bort, og har lest at noen kan reagere på decleor med komedoner, derfor ligger det en pakke og venter på meg i posten i dag med: RÉPONSE JEUNESSE - HYDRA PROTECTIVE EMULSION 50ml RÉPONSE JEUNESSE - FUNDAMENTAL BEAUTIFYING CREAM 50ml RÉPONSE PURETÉ - INTENSIVE PURIFYING SERUM 30ml RÉPONSE JEUNESSE - ESSENTIAL CLEANSING EMULSION 200ml RÉPONSE DÉLICATE - LIME BLOSSOM LOTION 200ml Weeee, gleder meg som en unge til å test MATIS. Noen som har testet noen produkter fra Matis, og er dere fornøyd eller ikke? Haha, vi gikk inn på samme tråden!! Jeg har begynt å bruke response purete serumet fra Matis, og huden liker det veldig godt! Har også sett på Respone Yeux Eye Cream fra Matis, som skal være utrolig bra! Ønsker hvertfall Matis velkommen til min hudpleieverden!
Favole Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Har fet hud, lett for å få urenheter. Har noen favoritter utenom de merkene ts spør etter, legger de til også. Fra MD Skrubben er ingenting annet enn fantastisk, både for ansikt og kropp. Vit-A-Plus clearing complex mask - er vel den beste rensende masken jeg har prøvd foreløpig. Skal definitivt kjøpes igjen. Glycare lotion - liker denne bedre enn continous renewal serum igrunn. Blir ikke like blank utover dagen som tidligere, merker stor forbedring der. Porene ser bedre ut, generelt mindre urenheter og en jevnere hudtone etter at jeg begynte med dette. The temps oil control pore refiner - bruker denne direkte på de urenhetene som kommer en gang i måneden, de hormonelle j*vlene som ikke er til å unngå. Fungerer utmerket. Fra Matis har jeg foreløpig kun funnet en favoritt, og det må være den peel off masken. Huden føles veldig ren og fin etter bruk, og merket forbedring etter å ha brukt den over en periode. Decleor Purete shine control oxygenating fluid (phew for et navn!). Synes denne fungerer veldig godt mot blankhet, og den gir godt nok med fukt til huden. Mye bedre enn den forrige de hadde for fet hud. Hydra floral masken er fantastisk. Cleansing water er super som rens på morgenen når en kanskje helst vil bruke minst mulig tid på slikt. Bruker den også som øyesminkefjerner, skånsom og god. Cleansing gel og matifying toner er mine foreløpige favorittrenseprodukter. Ylang ylang balmen er også veldig god for min hud, men vet ikke hvordan den nye utgaven er da. Vitaroma øyekrem. Føles lett på huden, samtidig som den gir bra med fukt. Fra Exuviance liker jeg veldig godt multi protective day fluid som fuktighetskrem på vinterstid. Synes de andre jeg har prøvd har vært for lette gjennom vinteren.
miaw Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Er det noen som kan anbefale en god sminkefjerner innen disse merkene?
terri Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 MD formulations - kropps og ansiktsskrubb! Helt fantastisk. har tidligere slitt med fet og uren hud, da brukte jeg bare produkt fra denne serien. fugtighetskremen er også god. Matis - mye heller decleor enn matis, jeg har hatt stående produkt fra begge serier samtidig, og faller alltid tilbake til decleor. (men matis er et greit alternativ) Hydra floral serien er utrolig god Nå for tiden er huden min veldig tørr, og da er jeg fornøyd med la roche posay.. selv om jeg generelt ikke liker produkt fra apotek, er det merket bra.
maka Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Jeg bruker også MD formulations - kropps og ansiktsskrubb. Har aldri hatt så myk og glatt hud som etter jeg begynte å bruke denne! Den har kommet for å bli hos meg :-) Endret 29. oktober 2012 av maka
ilc Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Jeg fikk ingen effekt av Decléor, og har enda ikke prøvd Dermalogica, men jeg har blitt veldig glad i Continous Renewal Serum, Vit-a-plus Clearing Complex Mask og Face and Body Scrub fra MD Formulations. Har også prøvd Facial Cleanser (den er god og jeg har kjøpt den flere ganger, men jeg har troen på at det finnes noe bedre der ute), en dagkrem (altfor lite fukt!) og en øyekrem (helt ok, for dyr) fra MD Formulations som jeg ikke har fortsatt med.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Renset med den skrubben i dag morges. Glykolsyreserum under dagkrem er veldig bra, men jeg liker ikke den for sensitiv hud. Bruker du serumet, trenger du nesten ikke å skrubbe. Og hvis du har nuppete hud, er body lotionen genial, på venninna mi gikk de vekk etter et par dager. Hmm.. Merker jeg har lyst til å begynne på MD igjen. Hvilken "body lotion" var det venninna di brukte som fikk nuppene til å gå bort? Sliter selv med nuppete hud og hvite komedoner. Anonymous poster hash: a3bf9...56f
Professor Orm Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Hvilken "body lotion" var det venninna di brukte som fikk nuppene til å gå bort? Sliter selv med nuppete hud og hvite komedoner. Anonymous poster hash: a3bf9...56f Glemte å presisere at det var snakk om nupper på armene. I ansiktet bruker man glykolserumet, har aldri prøvd å bruke den i ansiktet. Bodylotionen jeg snakker om er denne: http://www.blivakker.no/product/md-formulations/md-formulations-basic/MDF0033/md-formulations-hand-and-body-cream-180ml- Du kan også bruke den som heter pedicreme. Den er egentlig til føttene, men den er mer konsentrert. Det fikk jeg faktisk anbefalt på et kurs jeg var på, av en representant for merket. http://www.blivakker.no/product/md-formulations/md-formulations-basic/MDF0045/md-formulations-pedicreme-all-skin-types-180ml- Merk deg at serien tas av det europeiske markedet, så om du skal ha tak i dem i fremtiden, må du gjøre det på nettet
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Glemte å presisere at det var snakk om nupper på armene. I ansiktet bruker man glykolserumet, har aldri prøvd å bruke den i ansiktet. Bodylotionen jeg snakker om er denne: http://www.blivakker.no/product/md-formulations/md-formulations-basic/MDF0033/md-formulations-hand-and-body-cream-180ml- Du kan også bruke den som heter pedicreme. Den er egentlig til føttene, men den er mer konsentrert. Det fikk jeg faktisk anbefalt på et kurs jeg var på, av en representant for merket. http://www.blivakker.no/product/md-formulations/md-formulations-basic/MDF0045/md-formulations-pedicreme-all-skin-types-180ml- Merk deg at serien tas av det europeiske markedet, så om du skal ha tak i dem i fremtiden, må du gjøre det på nettet Tusen takk for svar :-) Har hovesaklig nupper i ansiktet og det er de jeg prøver å få bukt med. Fikk tester på en ansiktskrem fra Dermalogica (skin smoothing cream), men det virker som at denne kremer gjør at jeg får mer urenheter i ansiktet. Har brukt serumet fra MD, merket ikke umiddelbar effekt, men når jeg nå tenker tilbake, hadde jeg minimalt med nupper og komedoner da jeg brukte denne i vinter, bare så synd at MD trekker seg ut av det europeiske markedet ;-( Vet du om noen andre gode serumet som ligner på MD-serumet? Anonymous poster hash: a3bf9...56f
Professor Orm Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Tusen takk for svar :-) Har hovesaklig nupper i ansiktet og det er de jeg prøver å få bukt med. Fikk tester på en ansiktskrem fra Dermalogica (skin smoothing cream), men det virker som at denne kremer gjør at jeg får mer urenheter i ansiktet. Har brukt serumet fra MD, merket ikke umiddelbar effekt, men når jeg nå tenker tilbake, hadde jeg minimalt med nupper og komedoner da jeg brukte denne i vinter, bare så synd at MD trekker seg ut av det europeiske markedet ;-( Vet du om noen andre gode serumet som ligner på MD-serumet? Anonymous poster hash: a3bf9...56f Jeg gjør dessverre ikke det, men foreløpig kan du jo kjøpe inn et par av disse? http://www.blivakker.no/product/md-formulations/md-formulations-basic/MDF0010/md-formulations-continous-renewal-serum-daily-facial-treatment-60ml- Ellers er der muligens andre her inne som har prøvd noe..
vimsefrøken Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er kombinert som heller mot det fete, acneprone, sensitiv og fuktfattig om høst/vinter. Mine favoritter er: MD Formulations - Face & body skrubb (den beste skrubben jeg vet om) - Continous Renewal Serum sensitive(fantastisk serum mot urenheter) - Facial Cleanser (god ansiktsrens for de med fet hudtype) - Vit a plus Firming Treatment Mask (alt-i-ett maske som renser, peeler, gir glød) Decleor - Aroma White C serum (mot pigmentflekker, livredder hvis de dukker opp) - Aroma White C Nattkrem (utrolig god, gir fukt, demper arr/pigmentflekker) - Micellar Cleasing Water (gamle typen) - Hydra floral fuktmaske (gamle typen, hater den nye) - Neroli Night Balm (fantastisk nattbalm som gir glødende fuktet hud, demper sårhet/irritasjon) - Hydra floral multiprotection Rich cream (gir mye fukt om høst/vinter) Matis - Lime blossom toner (god toner til sensitiv hud) - Matis jeunesse fuktmaske - Matis purete serum (holder urenheter i sjakk i sommermnd og demper talgproduksjon) - Matis purete gelcream (dagkrem som holder huden matt og fin, god om sommeren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå