Gå til innhold

Nytt og Nyttig katalogen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da vel utrolig mye nyttig? Ting man ikke visste man trengte?

Ingen tvil om at de henvender seg mot en eldre kundegruppe på 50-60+, og mye av pyntetingene ser direkte jalla ut, men de har jo mange smarte oppbevaringløsninger, og f.eks frisørkrage er jo kjempesmart når guttungen og mannen skal til pers med hårklipperen.

Frister å bestille derfra, andre som har gjort det og vært fornøyd?

(Sånn da var kjerring stempelet på plass........ :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte krydderhyller, de funker bra! Frisørkrage har jeg også kjøpt, men jeg syns det går like greit å klippe hår uten de. Hører også mye skryt om turene de "gir bort". Jeg får tilbud om det også, men det har ikke passet enda. Hadde vært spennende å vært med på tur en gang.

Skrevet

Ja jeg har sett på de krydderhyllene, de er jo geniale. Hva var ikke bra med frisørkragen? Kom det hår på gulvet likevel?

Skrevet

Om man bestiller derfra, får man masse adressert reklame i posten derfra i etterkant? (Alla Laredoute, Ellos osv).

Anonym poster: 87dc42724288ddf928207f9323e53de8

Skrevet

Ja jeg har sett på de krydderhyllene, de er jo geniale. Hva var ikke bra med frisørkragen? Kom det hår på gulvet likevel?

Det var vanskelig å få den av uten å søle. Var også vanskelig å få håret fra kragen og til søpla.

Skrevet

Det var vanskelig å få den av uten å søle. Var også vanskelig å få håret fra kragen og til søpla.

Ok, da er det kanske like greit å bare gå over med støvsugeren etterpå som vi pleier. De krydderhyllene, regner med du har de i krydderskapet over komfyren? Vi har jo som de fleste et ventilasjonsrør som går gjennom der, men regner med jeg skal få plass til to slike hyller likevel.

Skrevet

Jeg har krydderhyllene i vanlig skap. Har to ved siden av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...