Gå til innhold

brudebukettvalg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tex skrev:

Tror du det?

Hvis jeg får det som jeg vil blir det svart/hvitt bilder som sendes i takkekort. Min tilkommende er tilhenger av fargebilder så vi skal uansett ha begge deler, men tror det det blir så "gæli"?

Foreslår at du tar deg en tur på en stor brudesalong. De fleste sender takkekort til brudesalongen pga god hjelp osv. De har gjerne en diger vegg med takkekortbilder. Der kan du se etter bilder av brudepar med forskjellige buketter.... Jeg gjorde det samme da min kjære skulle velge farge på brokadevest. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for sølvgrå (ja, han ville at jeg skulle bestemme) men da jeg fikk se masse bilder av brudepar der mannen hadde sølvgrå syns jeg at vesten tok hele bildet på en måte.... Så vi endte opp med ivoryfarget vest.

Kanskje det blir likedan med en farget bukett.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... min venninne som giftet seg i sommer hadde en bukett i hvitt og grønt, den ble faktisk veldig blass...

Jeg er veldig enig i dette. Hvitt og grønt kan bli veldig anonymt og blast, spesielt om man til vanlig bruker sterke farger og kler dette godt.

Jeg synes det viktigste ved valg av bukett er at man har en bukett som passer i fargene til seg selv. Hvis jeg var deg ville jeg derfor valgte noe med skikkelige farger i.

Skrevet

Ibe, det var det jeg så at du giftet deg tidlig sommer. Så jeg ville valgt den rosa. Min søster hadde bukett med rosa orkideer - det var kjempenydelig. Det tok på ingen måte oppmerksomheten bort fra en vakker brud i en lekker kjole. Så vil du ha litt farger hadde jeg gått for det. Jeg kan se om jeg kan finne et bilde av henne som jeg kan sende deg om du vil.

Skrevet

FØr du bestemmer deg for farge bør du tenke på fasong. Det er det aller viktigste. Er du liten og rund blir du enda rundere med en rundbunden bukett. Sats da heller på en smal lang. Er du liten og kort, strekk buketten din så du blir lengre o.s.v Samme hensyn må du ta til fasong på kjole.

Ellers synes jeg den siste var flott! Lykke til!

Skrevet

Jeg syns nr. 3 var finest, det er noe med fargene, de var bare nydelige!

Blir spennende å se hva du ender opp med (hvis du legger ut bilde, vel og merke...)

Skrevet

Hvilken bukett du velger, kommer vel også ann på temafargene dine?

Selv har jeg sett en del buketter som har våre farger i seg. Jeg bestemmer meg allikevel ikke 100% på forhånd. Overlater alt til blomsterdekoratøren tror jeg.

Skrevet

Hmmm, skjønner ikke helt hva som skjedde med teksten i det innlegget, men regner med dere skjønner det uansett :oops:

Skrevet
Snakk med blomsterdekoratøren! Har du en som er flink, kommer

hun/han til å foreslå noe som passer deg. Det er jo det som er jobben

til blomsterdekoratøren! Hvis jeg var blomsterdekoratør, ville jeg

synes det var kjedelig om kunden kom og sa at de ville ha en akkurat

SÅNN bukett. Buketten bør jo passe hver enkelt brud (og kjole) - så

stol på dekoratøren!

:Nikke:

Det viktigste er at du velger farger som passer deg!

Gjest Seleena
Skrevet

Eg ville valgt den første fasongen, men med raude roser som det 2. bildet.

Raude roser og calla... flott det ! ;)

Skrevet

Enig med de som sier at du sjekker din egen fasong først og snakker med dem som kan det(blomstermakeren).

JEG ville valgt den siste, den er som meg, vågal rosa og romantisk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...