Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvordan velger derre brudebukett? Jeg er nemlig slik at noen ganger er jeg hvit: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...20cornellstomme Noen ganger er jeg romantisk rød: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...vita%20orkideer mens noen ganger igjen er jeg fargerik og litt vågal: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...se%20buljontråd Hvordan i all verden skal jeg klare å bestemme meg for hva jeg vil ha akkurat den dagen? Kom med synspunkter på de tre bukettene jeg har lagt ut link på.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 De to første vurderer jeg også. De er nydelige. Er som deg, kommer aldri til å få bestemt meg, så tar med bildet av kjolen + de bukettene jeg liker til en blomsterbutikk og hører hva de synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Overlat -tradisjonen tro- hele oppgaven til din kommende mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Tex skrev: Overlat -tradisjonen tro- hele oppgaven til din kommende mann... Han vil ikke............... er vel redd det skal bli feil....... Så jeg må nok velge selv.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 29. februar 2004 #5 Del Skrevet 29. februar 2004 den første var kjempe fin!! du kan jo få den i en annen farge også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #6 Del Skrevet 29. februar 2004 Sett en dato for når du må ha bestemt deg. Frem til da kan du leke med forskjellige ideer. Men den datoen må du ta et endelig valg, og faktisk bestille. Det er lettere hvis du har litt press på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 Okey, hva med 24. juni Bruker altfor mye tankevirksomhet på sånn dilldall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #8 Del Skrevet 29. februar 2004 Snakk med blomsterdekoratøren! Har du en som er flink, kommer hun/han til å foreslå noe som passer deg. Det er jo det som er jobben til blomsterdekoratøren! Hvis jeg var blomsterdekoratør, ville jeg synes det var kjedelig om kunden kom og sa at de ville ha en akkurat SÅNN bukett. Buketten bør jo passe hver enkelt brud (og kjole) - så stol på dekoratøren! Men du kan godt ta med bilder for å vise, og gjerne bilder av forskjellige buketter som du liker. Ta gjerne med bordkort, invitasjoner e.l. for å vise stilen. Jeg synes den siste av bukettene var nydelig... De to første var pene, men kanskje litt kjedelige? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. februar 2004 #9 Del Skrevet 29. februar 2004 Den siste var veldig fin til et tidlig sommerbryllup... Litt sånn tidlig sommer over de rosa fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #10 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi gifter oss jo i juni så det er vel tidlig sommer? Synes det var litt gøy med alle de fargene :-) Er enig at det kan bli litt kjedelig med de andre to, men de er fine de også.......... Alt annet går jo i hvitt så hvorfor ikke "fleske" til med en fargesterk bukett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #11 Del Skrevet 29. februar 2004 Alt annet går jo i hvitt så hvorfor ikke "fleske" til med en fargesterk bukett? Det er moro å fleske til men du kan risikere at på fex bildene så er det buketten folk ser og ikke dere to..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. februar 2004 #12 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg stemmer for siste buketten! ... min venninne som giftet seg i sommer hadde en bukett i hvitt og grønt, den ble faktisk veldig blass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #13 Del Skrevet 29. februar 2004 Tex skrev: Det er moro å fleske til men du kan risikere at på fex bildene så er det buketten folk ser og ikke dere to..... Tror du det? Hvis jeg får det som jeg vil blir det svart/hvitt bilder som sendes i takkekort. Min tilkommende er tilhenger av fargebilder så vi skal uansett ha begge deler, men tror det det blir så "gæli"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 #14 Del Skrevet 29. februar 2004 de to første var veldig fine! :-) Jeg har også tenkt mye på å la buketten gå i hvitt og grønt. Kan jo hende alt det blir veldig anonymt da, men er redd en fargerik bukett vil være for dominerende til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #15 Del Skrevet 29. februar 2004 Sånn i utgangspunktet når det gjelder klær og sånt så kler jeg sterke farger (rødt, bøått, grønt, rosa osv) Så dette er et vanskelig valg. Har egentlig veldig lyst på alle tre Kan jeg ikke bytte bukett som noen bytter kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. februar 2004 #16 Del Skrevet 29. februar 2004 .. Da synes jeg du skal gå for den siste - den i sterke farger. Den overstråler ikke deg uansett!! Tøft å velge noe annet enn hvitt og røde roser, synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #17 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, i dag har jeg bestemt meg for den.............. :-) .............i morgen kansje jeg mener noe helt annet........... :-? Den var i allefall skikkelig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. februar 2004 #18 Del Skrevet 29. februar 2004 Så forresten et bilde av en brud med en rund bukett med knallrosa gerbera - den var rålekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. februar 2004 #19 Del Skrevet 29. februar 2004 Kan du vise frem det bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. februar 2004 #20 Del Skrevet 29. februar 2004 ... så det i et gammelt SeogHør, dessverre..... Men det var altså kun rosa gerbera satt tett sammen, og så med en grønn "kant ytterst. Kunne minne litt om den fargerike du viste fram, bare at det kun var gerbera i midten. Skal surfe og se hva jeg kan finne som minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå