Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her noen erfaringer med foundation fra Kanebo?

Jeg tenker å prøve Kanebo liquid finish foundation, har hørt at denne er bra til middels dekkevne og gir litt glød?

Hva med Concealer fra samme merke? eller har dere noen andre veldig gode å anbefale? jeg er ofte litt tørr rundt øynene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen her noen erfaringer med foundation fra Kanebo?

Jeg tenker å prøve Kanebo liquid finish foundation, har hørt at denne er bra til middels dekkevne og gir litt glød?

Hva med Concealer fra samme merke? eller har dere noen andre veldig gode å anbefale? jeg er ofte litt tørr rundt øynene.

Jeg bruker Fluid finish foundation (det var kanskje den du mente?), og synes den er super! Legger seg kjempefint, og gir en skikkelig fin, naturlig glød. Ser for meg at den kanskje passer best til hud som er normal eller tørr, men kanskje ikke det beste valget hvis huden din lett blir oljete/blank. Har ikke prøvd noen concealer fra samme merke, men jeg synes Bobbi Brown sin concealer er veldig god :-)

Anonym poster: dc44c5a6ffbca0953a3632c4415bcbb9

Skrevet

jeg husker ikke hvilken. Men jeg brukte kanebo sin foundation før, det er den beste flytende foundation jeg noen gang har prøvd

Skrevet

Bruk heller fuktighets spray med mineralpudder, ta fuktighets spray først så mineralpudderet med en god kost, dette ser så mye mer naturlig ut en foundation syns jeg :)

Skrevet

Ble nysgjerrig på denne, skal gå innom å få en prøve. Dekker den bra og sitter den lenge??

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt kanebo sensai liquid finish :) Den er veldig god, beste foundation jeg har hatt.

(i tillegg bruker jeg kompaktpudderet fra samme serie)

Jeg vil si det har en medium dekkevne, men om man går lett over med kompaktpudderet etterpå, blir dekkevnen enda bedre.

Jeg har tørr hud, men foundationen tørker ikke ut huden min i det hele tatt. Huden blir myk og god, i tillegg sitter den lenge på.

Gjest Memories
Skrevet

Jeg brukte Kanebo på ungdomsskolen, og var fornøyd med den da. Etterhvert på videregående fikk jeg antakeligvis tørrere hud, for det føltes i alle fall ut som at jeg tok på med en maske. Følte meg veldig stiv i ansiktet. Dette var i fast form da. Prøvde en flytende en fra Kanebo fra mamma for et år siden eller noe, og den likte jeg heller ikke. Følte at den var vanskelig å få ordentlig ut og den dekket dårlig. De merkene jeg har vært mest fornøyd med er flytende foundation fra Guerlain og fast foundation/pudder fra Dior.

Skrevet

.

Anonym poster: 34f97f7882462c80252f96dea0fde829

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...