Gjest huff Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har kommet til en punkt der jeg ikke kan være i foholdet jeg er i lengere. Er er utrolig gla i henne, men det er ikke nok lengere. Vi kommer ikke noen vei lengere. Vi har prøvd i 6 månder nå. Vi var begge to enige om at alt ikke var som det skulle. Men det gjør meg så vondt og bryte av med henne. Alle disse gode minnene. Men det er ikke noe morro å være i et forhold, der alt går på "tomgang" vis dere forstår. Vi kommer ingen vei lengere. Tror ikke vi har hatt sex på 14 dager, noe vi hadde nesten daglig før. Vi har prøvd mye men, det stopper bare opp. Og her om dagen fikk jeg melding fra ei gammel vennine som var litt flørtete. Og når alt annet om dagene er dritt, ble dette en liten oppvekker, om at jeg tror jeg må ut av forholdet. Og gjøre noe annet enn og sitte å vente på at ting skal bli bedre. Noe som ser ut til at det ikke skjer... Er det stygt av meg å gå ut i fra foholdet? og kansje finne meg noen andre med en gang ? Snakker ikke om at jeg får meg et langvarig forhold med en gang. Men at jeg kommer til å flørte og snakke en del med andre damer som faktisk har lyst til å "date" meg vis dere forstår.
Adele Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Synes dere gir opp for fort. Ekte kjærlighet ER vanskelig! Men for minnene, kan det kanskje være greit å gi seg nå. Før dere ender opp som uvenner. Så klart, vennskapet deres vil aldri bli som det var, men bedre enn ingenting? Endret 25. oktober 2012 av adele.bethune
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Nei, det synes jeg ikke er stygt gjort. Dere har prøvd, men det gikk ikke. Hadde vært annerledes om dere hadde det helt rosenrødt til meldinga fra hun andre kom, men slik du beskriver det blir det vel ikke noe sjokk. Anonym poster: 3b91cb38a5dd1ad12098a5fd51d1a93c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har nettopp hatt de følelsene du beskriver, jeg gikk og nå angrer jeg utroooooolig mye, men det er for sent. Tenk deg godt om nå og tenk nøye gjennom det faktum at gresset er grønnest der du vanner det! Anonym poster: f350ca7d69a9f63cab48a7dacdd56dad 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 True love last a lifetime Anonym poster: 9b85a417059742438f2b0d6433749717
Neket Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Har ikke hatt sex på 14 dager var helst det jeg hang meg opp i. Hadde det vært 14 måneder eller kanskje 14 uker, hadde jeg sagt stakkar og gå videre.... 5
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 For det første mener jeg at man ALDRI skal bli i et forhold bare fordi man ikke ønsker å gjøre den andre vondt ved å gjøre det slutt. For det andre mener jeg at TS har prøvd i et halvt år, og derfor ikke gir opp lett. For det tredje tror jeg det er bedre å være singel og fornøyd, enn i et forhold som ikke fungerer. TS, hvis du er helt sikker på at du ikke kan se for deg en framtid med denne jenta, er det på tide å slå opp. Bedre det enn å leve i et kjipt forhold resten av livet
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Har ikke hatt sex på 14 dager var helst det jeg hang meg opp i. Hadde det vært 14 måneder eller kanskje 14 uker, hadde jeg sagt stakkar og gå videre.... Men han nevner også at dette er svært uvanlig, de pleier å ha sex hver dag, og har hatt det i (etter hva jeg forstår) et halvt år eller mer.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis du ikke ønsker å være i et forhold med henne lengre, så er det jo ikke stygt å gå. Så lenge du gjør det på en ordentlig måte og før du innleder et nytt forhold. Og så håper jeg ikke du har basert veldig mye av beslutningen din på denne nye flørten, for det er ikke sikkert at det blir noe bedre. Og så vil jeg råde deg til å ta en ordentlig prat med henne før du tar en endelig avgjørelse. Det kan jo hende hun har noe å si som får deg til å tenke annerledes.
lalaB Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Hvor lenge har dere vært sammen?? Har dere bare vært sammen i et halvt år, eller har dere mange år bak dere men prøvd å "ordne opp" i et halvt år?
Gjest huff Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 TS: Noen gode svar her. Jeg har tenkt meg om i en god stund. Og hun vet om dette. Og hun vet godt hvordan det ligger ann. Men har en mistanke om hun er for feig til og gjøre det selv. Vi har prøvd og gjøre det bedre men, ihvertfall det vi har prøvd har vi ikke lykktes med. Alt blir bare vanskelig om dagene. Det at en vennine sendte melding til meg var et lyspunkt for å si det sånn. Flørtet litt løst. Det var det som lysnet hverdagen min litt. Og dette er en følelse jeg vil ha. Ikke gå rundt og være ulykkelig.... Det jeg nevte om sexen, sier vell seg selv. Når vi var vandt til og ha det ofte, og plutselig, ble det stillt på den fronten. Kansje vi er lei av hverandre. Men for min del er det mine følelser det kommer til nå. Jeg kjenner mer og mer at dette er ikke kvinnen jeg vil dele resten av mitt liv med. Som noe sa her. Hvorfor gå rundt ulykkelig i et forhold. Når man kan være lykkelig singel. Men skjønner at jeg må ta en skikkelig prat med henne om det. Antaligvis må jeg gjøre det i dag. Og det gjør skikkelig vondt. Nesten så jeg håper hun føler det samme.
Adele Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 TS: Noen gode svar her. Jeg har tenkt meg om i en god stund. Og hun vet om dette. Og hun vet godt hvordan det ligger ann. Men har en mistanke om hun er for feig til og gjøre det selv. Vi har prøvd og gjøre det bedre men, ihvertfall det vi har prøvd har vi ikke lykktes med. Alt blir bare vanskelig om dagene. Det at en vennine sendte melding til meg var et lyspunkt for å si det sånn. Flørtet litt løst. Det var det som lysnet hverdagen min litt. Og dette er en følelse jeg vil ha. Ikke gå rundt og være ulykkelig.... Det jeg nevte om sexen, sier vell seg selv. Når vi var vandt til og ha det ofte, og plutselig, ble det stillt på den fronten. Kansje vi er lei av hverandre. Men for min del er det mine følelser det kommer til nå. Jeg kjenner mer og mer at dette er ikke kvinnen jeg vil dele resten av mitt liv med. Som noe sa her. Hvorfor gå rundt ulykkelig i et forhold. Når man kan være lykkelig singel. Men skjønner at jeg må ta en skikkelig prat med henne om det. Antaligvis må jeg gjøre det i dag. Og det gjør skikkelig vondt. Nesten så jeg håper hun føler det samme. Lykke til, dette ordner seg vet du
Gjest huff Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Hvor lenge har dere vært sammen?? Har dere bare vært sammen i et halvt år, eller har dere mange år bak dere men prøvd å "ordne opp" i et halvt år? Vi har hvert i lag i 6år. adele.bethune: Håper det
Sophie-Ann Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Bare en liten huskeregel: Gresset er grønnest på den siden du vanner Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå