Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe en slags kurv til å ha mange forskjellige gaver i. Typ lys, kaffe, godis, osv.. Hvor kan jeg få tak i en fin oppbevaring til dette som ikke koster skjorta? Vil jo heller bruke penger på det som skal ligge oppi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nille, Europris eller Dag's Marked. :)

Skrevet

BVruktbutikker, loppemarked :)

• Liker 1
Skrevet

Søstrene grene , kanskje de har noe du kan bruke :)

Skrevet

I fjor ga jeg en gavekurv til mor min til jul.Da tok jeg bare en liten eske jeg hadde fra før og dekorerte med fint papir og dekorasjon.Ble ganske bra gavekurv.For jeg såg at skal man ha en kurv så koster det fort litt penger.og det er bedre bruke det på fine ting å ha oppi kurven :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kjøpte fine kurver på loppis da jeg lagde gavekurver. Støvsugde dem og dekorerte dem i julestil og de så helt fine og nye ut.

• Liker 1
Gjest Ulrikke 19 år
Skrevet

Europris, bohus, skeidar og jysk bet jeg har :-)

Skrevet

Her kjøpte jeg avis/bladkurv på Skeidar til 149,- da jeg lagde gavekurver i fjor, da ble "kurven" også en del av gaven. Dette var kurver til foreldre og svigers som jeg fylte opp med masse godsaker.

Til venninner så kjøpte jeg brune papirposer som jeg pyntet med litt bånd, papir og annet jeg har liggende.

Skrevet

Så faktisk noen fine kurver på europris igår.

Skrevet

Her kjøpte jeg avis/bladkurv på Skeidar til 149,- da jeg lagde gavekurver i fjor, da ble "kurven" også en del av gaven. Dette var kurver til foreldre og svigers som jeg fylte opp med masse godsaker.

Til venninner så kjøpte jeg brune papirposer som jeg pyntet med litt bånd, papir og annet jeg har liggende.

Hvor kjøper du de brune papirposene? :)

Skrevet

Hvor kjøper du de brune papirposene? :)

I et tilfelle gjenbrukte jeg en pose fra en butikk (delikatessebutikk med ganske diskre logo) ellers har jeg kjøpt de på scrapbookingbutikker (Bikuben, Unik Hobby, Papirpikene osv). Pleier også å pynte med litt bånd og dekorpapir så da er det mulig å kamuflere evt logoer. Jeg vet av folk som bruker sånne bioavfallsposer, pyntet så lekkert at du ikke ser at det er det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...