Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Annenhver fredag og lørdag kommer broderen på besøk med digg og brus, så ser vi på film, eller game of thrones, eller the walking dead!

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null kontakt, da vi bodde hos foreldrene og null kontakt nå. Var aldri uvenner, men hadde ikke noe mer til felles enn samme foredre.

Anonym poster: dd30243f49882c29c924ad4f90d8a6f7

• Liker 1
Skrevet

Det spørs. Har ikke noe nært forhold til noen av dem, så 2-3 ganger i året. Noen ganger ser jeg lillebror litt oftere, spesielt om jeg er på besøk hos mor, for han bor i nærheten og kommer på middag til henne.

Jeg har prøvd å få ett bedre forhold til dem, men har gitt opp. Nytter ikke når jeg er den eneste som prøver. Du er heldig :)

Skrevet

Så skjeldent som mulig.

Skrevet

møtes rundt 1 gang i uka eller annenhver uke. Men vi snakker, melder mye oftere :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Vi møtes aldri bare for å møtes. Men begge mine søsken overnatter noen ganger i året hos meg om de er i Bergen. Ellers møtes vi til høytidet. Vi har ikke noe dårlig forhold til hverandre, har relativt like syn på livet osv. men vi har vel bare aldri hatt det behovet.

Snakker med begge et par ganger i måneden på Fb e.l.

Skrevet

Alt for sjeldent. Bor over 150 mil fra broren jeg er oppvokst med og har ikke sett ham på to år. Har heldigvis blitt kjent med en storesøster som jeg ikke er oppvokst med og har fått sett henne i år. Hun bor også langt unna, men "bare" 90-100 mil. Planlegger å se dem oftere.

Skrevet

Broren min er naboen min, så han ser jeg nesten hver dag (men nå flytter vi snart tehe). Søstra mi ser jeg vel 1-2 ganger i måneden.

Skrevet

Har et veldig godt forhold til begge mine søsken.

Søsteren min ser jeg flere ganger i uken. Har to tantebarn jeg gjerne vil være masse med. Dessuten er vel kanskje søsteren min den snilleste søsteren en kan ha (veldig subjektiv, puserjenta).

Broren min ser jeg mer sjelden, men det er fordi han er i militæret. Når han er hjemme sees vi ganske ofte, kanskje annenhver uke. Heldigvis snakkes vi ofte på meldinger og fb.

Veldig familiekjær jeg :lillesky:

Skrevet

Har et veldig godt forhold til begge mine søsken.

Søsteren min ser jeg flere ganger i uken. Har to tantebarn jeg gjerne vil være masse med. Dessuten er vel kanskje søsteren min den snilleste søsteren en kan ha (veldig subjektiv, puserjenta).

Broren min ser jeg mer sjelden, men det er fordi han er i militæret. Når han er hjemme sees vi ganske ofte, kanskje annenhver uke. Heldigvis snakkes vi ofte på meldinger og fb.

Veldig familiekjær jeg :lillesky:

Supersnill:)

Enig her ja, he he!!

Skrevet

Ser min storebror 1 gang i året ..

Vi bor langt unna hverandre,og vi er som dag og natt,helt forskjellig på alle områder.

Skrevet

Jeg har en bror, vi prøver å treffes iallfall en gang i uken :)

Skrevet

Lillesøster ser jeg flere ganger i uka.

Bror ser jeg kanskje 1-2 ganger i mnd.

Storesøster ser jeg kanskje 1 gang annenhver mnd.

Nokså normalt forhold vil jeg si. Jeg har mest kontakt med bror og lillesøster.

Anonym poster: 2aaadae50e723830bb7507f3bc2d174c

Skrevet

Ser brødrene mine hver gang jeg er hjemme, i ferier osv, men det er i forbindelse med familiemiddager o.l. Lillesøsteren min prøver jeg å finne på ting med når jeg er hjemme, fordi hun er såpass ung, morsom å være med og jeg vil gjerne at vi skal ha ett godt forhold når hun blir eldre.

Skrevet

Eg har fire søsken og bur 40-50 mil ifrå dei alle saman, så ser dei ikkje så ofte.

Ho eine ser eg gjerne berre ein gong i året. To av dei andre ser eg 3-5 gongar i året cirka.

Og den siste ser eg litt oftare. Vi to pratast dessuten kvar dag i form av tlf, sms og FB :)

Når eg først ser søskena mine så er det gjerne i ei heil veke (jul, påske, sommar).

Er veldig glad i dei alle, så syns det er dumt at dei bur så langt vekke. Særlig sidan dei har fått ungar og eg kunne ønske å sjå tanteungane mine oftare.

Men ekstra koselig og stas når vi først møtes! :)

Skrevet

jeg møter søstrene mine hver dag omtrent.

og noen kvelder besøker jeg og ene søstra mi hverandre og skravler litt i tillegg til at vi har vært sammen på dagen. (ho er min bestevenn også da, så vi to har ett veldig godt forhold.) og vi er nærmeste naboer :P

Skrevet

Søstera mi studerer i USA, så jeg ser henne bare de to gangene i året hun er hjemme. Men da hun bodde i Norge så vi hverandre flere ganger i uka, og når hun er hjemme ses vi nesten hver dag.

Har en eldre søster som bor nært, men henne ser jeg bare 4-5 ganger i året.

Skrevet

Kanskje to ganger i uken? Synes det er rimelig med tanke på at begge er opptatt med studier.

Trist å lese at mange ser sine søsken så sjeldent. Greit hvis dere bor i forskjellige byer/land eller ikke kommer helt overens, men det burde da være normal skikk å i allefall treffes en gang i blant.

Skrevet

Jeg har mange søsken, og det er veldig varierende hvor ofte jeg treffer dem. Bror og søster som er nærmest meg i alder treffer jeg ihvertfall en gang per mnd, de andre kanskje annenhver mnd. Har et godt, men ikke veldig nært forhold til alle unntatt de nærmest meg i alder (som jeg da har et nærere forhold til ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...