Vilje Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 er det noen av dere som har forsket på hvor mye man evt tjener på å bestille varer fra lookfantastic kontra å kjøpe "hjemme" ??
Gjest Myumi Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Av det jeg kjøper sparer jeg ca. halvparten av prisen i Norge.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Det varierer - alt fra ingenting til langt under halv pris. Selv sjekker jeg alltid hva det ville kostet hjemme først, og bestiller kun de tingene jeg vet jeg sparer penger på.
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Dessverre er den norske kronen svak for tida, og pundkursen er på ca 13NOK. Men noe sparer man allikevel. På Redken og Dermalogica sparer man ganske mye (ca 40%?), mens jeg har på følelsen at Kerastase kan man like gjerne kjøpe hjemme. Når jeg beregner, legger jeg alltid portoen til, for ikke å lure meg selv til å tro at det er billigere enn det faktisk er.
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Det kommer ann på hva det er, jeg sjekker prisen her hjemme og om jeg ville ha dratt til butikken for å kjøpe det. Kan være litt lettvint foran dataen.
Gjest Tristessa Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Enkelte ting sparer en nok på, ja. Kjøper selv Tigi-produkter på LF, og innbiller meg at det er billigere enn å kjøpe hjemme. Noen som vet hva en flaske sjampo fra Bedhead-linjen koster her hjemme i frisørsalong? Skulle også kjøpe L'Oreal Gloss Color, men kun flasken med porto og frakt lå bare 15 kr under salongpris her hjemme, så da kjøpte jeg i salong. Pakketilbudene er langt under hjemmepris, og de synes jeg er veldig kjekke - siste innkjøp var Moisture&Shine duoen med lipgloss i tillegg. Jeg liker LF!
Lillebi Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 30-50kr til 100kr pr flaske. Kommer an på hva man kjøper. Kanskje ikke så mye alltid, men penger spart er penger tjent!
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Tror TIGIene koster rundt 180-200 her hjemme. Men 3,75GBP i porto= nesten femtilappen i porto, for ett produkt. To koster vel 5,80GBP i porto, så vidt jeg vet, dvs ca 75NOK, så man må regne over hva man sparer og ikke, og ikke la seg lure fordi det er så enkelt å bestille på nett.
Gjest Cuddly Skrevet 1. mars 2004 #9 Skrevet 1. mars 2004 Men uansett, om man ikke alltid sparer så mye pga fraktkostnadene, så synes jeg det er kjempepraktisk med en "butikk" som har massevis av merker. Jeg liker ikke å bruke så mye tid på å springe fra salong til salong for å undersøke hvem som har hva... dessuten har LF merker jeg ikke får tak i hjemme :-) Jeg syns det er fin -fint å kunne hente shampoen min i postkassa
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #10 Skrevet 1. mars 2004 jepp, man kan fort bli litt lat :oops: Hvorfor løpe rundt i byen, når du kan få alt rett i posthylla på jobb (som jeg gjør)...
Nitha Skrevet 1. mars 2004 #11 Skrevet 1. mars 2004 Regnet på K-PAC-kuren nå og den er faktisk ørlitt billigere å kjøpe på salongen nå enn å bestille på LF... Men hvis jeg bestiller på nett slipper jeg jo å gå ned i butikken...:-) Fru Nitha
Vianne Skrevet 1. mars 2004 #12 Skrevet 1. mars 2004 Regnet på K-PAC-kuren nå og den er faktisk ørlitt billigere å kjøpe på salongen nå enn å bestille på LF... Men hvis jeg bestiller på nett slipper jeg jo å gå ned i butikken...:-) Fru Nitha Så på akkurat den samme i går. Koster 139,- i salongen her, men det ble dyrere med portoen fra LF.
Nitha Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Beklager, jeg blingset visst litt på den prisen :oops: Da jeg sto og skulle betale på salongen oppdaget jeg at det var den nette sum av 239 kr for kuren! Shampoen derimot kostet 160 kr.... Og da er det jo masse å spare på LF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå