Gjest anonym91 Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Hei! Jeg skal lage pakkekalender til mannen min i år Men trenger en kalender til å henge pakkene på. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det?
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis du ikke finner en kalender å henge pakkene på, så kan du kjøpe en fin kurv til å legge pakkene i. Og når kurven er tom, kan du bruke den til frukt, nøtter eller annet juleknask.
Fantomina Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 eBay eller Amazon. Panduro har slike du kan lage selv. Eller gjør det enkelt og legg alt i en kurv eller heng det opp. Jeg skal henge opp kjærestens kalender med klyper nummerert fra 1-24(kjøpt på salg på Panduro).
Gjest X-1 Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Eg meiner å ha sett slike med lommer på kremmerhus, europris og muligens nille. Men har ikkje sett slik med knagger då, men som andre har nevnt, ebay har det meste - bare vært obs. på leveringstid.. Evt. så går det jo kjapt å lage noe selv
Gjest Ulrikke 19 år Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Kjøp en sponplate og mal den i ønsket farge, sett så på kroker :-)
Zzyzx Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Eller bare ta latskapsvarianten med å legge alle pakkene i en haug på bordet, bruk post-its til å merke dagene. Det gjør jeg.
KaDust Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kjøpte vår på kremmerhuset i fjor. Så de hadde noen i år også (de er kommet allerede). Ellers pleier Nille å få det inn når det nærmer seg jul.
firestarter Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Du finner veldig mange morsomme og originale kalendere på Etsy http://www.etsy.com/...to=NO&ref=auto1 1
Luppa Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Ikea har en til rundt femtilappen, men den har ganske små "luker"- små skuffer i en nisseformet figur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå