Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym91
Skrevet

Hei!

Jeg skal lage pakkekalender til mannen min i år :) Men trenger en kalender til å henge pakkene på. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke finner en kalender å henge pakkene på, så kan du kjøpe en fin kurv til å legge pakkene i. Og når kurven er tom, kan du bruke den til frukt, nøtter eller annet juleknask.

Skrevet

eBay eller Amazon. Panduro har slike du kan lage selv. Eller gjør det enkelt og legg alt i en kurv eller heng det opp. Jeg skal henge opp kjærestens kalender med klyper nummerert fra 1-24(kjøpt på salg på Panduro).

Skrevet

Eg meiner å ha sett slike med lommer på kremmerhus, europris og muligens nille. Men har ikkje sett slik med knagger då, men som andre har nevnt, ebay har det meste - bare vært obs. på leveringstid.. Evt. så går det jo kjapt å lage noe selv :)

Gjest Ulrikke 19 år
Skrevet

Kjøp en sponplate og mal den i ønsket farge, sett så på kroker :-)

Skrevet

Eller bare ta latskapsvarianten med å legge alle pakkene i en haug på bordet, bruk post-its til å merke dagene. Det gjør jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte vår på kremmerhuset i fjor. Så de hadde noen i år også (de er kommet allerede). Ellers pleier Nille å få det inn når det nærmer seg jul. :)

Skrevet

Ikea har en til rundt femtilappen, men den har ganske små "luker"- små skuffer i en nisseformet figur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...