Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere vis naboen anlegger et krokodillebasseng i hagen sin???

Videoannonse
Annonse
Gjest Stronger
Skrevet

Hahahaha.. et krokodillebasseng? Jeg tenker at han er splitter pine gal.

Skrevet

Hadde det vært sikret skikkelig, så kjør på.

Er ville alligatorer her jeg bor, så bryr meg ikke nevneverdig.

Skrevet

Vel, det må han jo få ha, men tror du han faktisk har tenkt å ha krokodiller oppi der?

Skrevet

Jeg tenker at han vil få problemer med direktoratet for naturforvaltning, om han fyller det med det han har tenkt å fylle det med.

Skrevet

Tenker at myndighetene nok fort kommer inn i bildet her...

Skrevet

Jeg hadde sikret meg en krokodille før jeg ringte Mattilsynet og meldte han for ulovlig husdyrhold. Krokodille skal være godt på smak, så da hadde jeg hatt middagsmat i lange tider framover. En krokodille kan vel komme opp i et tonn i vekt, så da hadde jeg nok måttet lage meg et fryserom for å få plass, men det er ikke noe problem for jeg er veldig rik og nevenyttig. Så det er hva jeg ville ha gjort. Andre får gjøre det de føler er riktig for seg.

Skrevet

Aat han bør ta et kurs i georgrafi og klima, så fremt dette er i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sikret meg en krokodille før jeg ringte Mattilsynet og meldte han for ulovlig husdyrhold. Krokodille skal være godt på smak, så da hadde jeg hatt middagsmat i lange tider framover. En krokodille kan vel komme opp i et tonn i vekt, så da hadde jeg nok måttet lage meg et fryserom for å få plass, men det er ikke noe problem for jeg er veldig rik og nevenyttig. Så det er hva jeg ville ha gjort. Andre får gjøre det de føler er riktig for seg.

Faktisk ikke. De er helt smakløse. Det er sausen som setter smaken, så du trenger en god kokk for å få et godt måltid.

Skrevet

Faktisk ikke. De er helt smakløse. Det er sausen som setter smaken, så du trenger en god kokk for å få et godt måltid.

Det blir det samme som kylling, da. Det smaker heller ikke noe. Jeg skal nok få brukt opp krokodillen. Jeg kan gi noe til katten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...