Gå til innhold

Deres mening om denne i forhold til...........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den var jo nydelig. men det spørs jo litt på kroppsformen din også.

Skrevet

Ja, jeg har surfet lenge etter brudebuketter på nett og har et bildearkiv som er lengre enn syv vonde år :-?

Det blir bare vanskeligere å vanskeligere å bestemme seg. Jeg har til og med bedt mamma bestemme meg :ler:

Men denne fant jeg i dag og synes den er kjempefin. Men så har beudepiken min rosa kjole og jeg vil vi skal matche litt iallefall.

Men er det noe i veien for at hun har rosa kjole og røde og rosa blomster feks? For da hadde vel jeg kunne hatt denne?

Skrevet

Jeg er 1.72 høy og noen kilo for mye. De er godt plassert :-) og jeg er mørk i håret.

Kalles vel kraftig, men ikke feit :ler:

Kjolen fremhever mine beste sider.

Skrevet

Ta med deg et bilde av brudepikekjolen eller noe stoff som er i samme farge når du skal bestille brudebukett. Rosa og rødt kan bli fint men det kan bli kræsj også.....

Nydelig bukett var det iallefall.....

Skrevet

Ja, det samme tenker jeg.......at det kan bli kræsj, men samtidig kan det bli litt annerledes også..........

Jeg skal ha med bilde av min kjole og brudepikens kjole og jeg har i allefall 6 ark med potensielle buketter!!!!!

Skrevet

Buketten var hvertfall kjempelekker :danse:

Skrevet

Synes buketten er rålekker og jeg tror den passer sammen med en enkel kjole, bare den ikke blir for dominerende.

Skrevet

kjempefin bukett! bare passe på at folk ser deg også, og ikke bare buketten.. siden det var en ganske sterk farge. :)

Skrevet

Buketten var alldeles nyyydelig! :-) Om den vil passe med kjolen aner jeg ikke, men spør på blomsterforretningen da vel :)

Skrevet

Buketten var flott, men hvis brudepiken skal ha rosa kjole ville jeg nok styrt unna rødt som farge....

Skrevet

jeg skal ha vinrød kjole, pikene har hvite. buketten tenkte jeg skulle ha noe vinrødt og noe hvitt?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...