Gjest Tristessa Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Har bestilt flere ganger til over 200 kr, og har aldri fått noe stoppet så langt. Noen som har havnet i "uløkka" noensinne?
Gjest Myumi Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Nei, jeg bestiller alltid for over 200 NOK og har aldri blitt stoppet.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 En kollega av meg var ordentlig uheldig første gangen hun bestilte fra LF og fikk pakken stoppet i tollen. Hun hadde bestilt for langt mer enn 200 kroner, men LF hadde skrevet ned verdien til £ 15,99. Dessverre er det med dagens høye pundkurs rett over 200 kroner, så pakken ble stoppet. Fikk nesten dårlig samvittighet som hadde anbefalt henne å bestille jeg...
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Kjipt at den norske kronen er så svak for tida. Pundkursen er vel passert 13NOK nå :veldigsur: Jeg deler opp bestillingen min slik at jeg ikke bestiller mer enn to ting pr. bestilling. Hittil har det gått bra, i hvertfall.
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 Jeg bestiller også heller flere pakker, men mine har aldri blitt stoppet. Jo en gang men det var ikke lf sin feil men posten. Så jeg måtte hente den ut på tollstasjoen da de hadde oppgitt at pakkens verdi var under 200. Glad var jeg da det var mannlig toller, der sto jeg med to dagkremer, en ansiktsmaske og ansiktsvask fra dermatologica. Jeg sa det var et veldig billig men bra merke. Gutter er ok av og til!
Lillebi Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 En pakke jeg bestilte ble stoppet. Var stemplet med Oslo tolldistrikt el. (tydelig at de hadde sjekket) og brukte to uker før jeg fikk den. Men verdien var under kr 200,-, så jeg måtte ikke betale eller styre noe mer med det. Det tok bare veldig lang tid. Og nå tør jeg aldri bestille mer enn 200-kronersgrensen...
Gjest Dixie i.i Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Sukk... Jeg bestilte fra LF for ca 2 uker siden og har fortsatt ikke motatt noen ting... Begynner å lure på om den er stoppet i tollen ja.... ER vel på rett over 200 og med dagesn £ kurs så blir det vel enda mer.... Vet noen om hvordan jeg kan sjekke om den er tatt i tollen, eller må jeg bare smøre meg med tolmodighet???
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Har bestillt ca 15- 18 ganger og aldri blitt stoppet. kjøpt for ca 600 kr hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå