Gå til innhold

Kommer kriblingen etterhvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. for et år siden ble jeg singel etter et to år langt samboerskap. har hatt et par sånne små forhold etter det å møtt flere menn som har vært interessert i meg, å før dette lange forholdet så husker jeg at jeg ble veeldig fort forelska, og det kriblet sånn i magen at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. men den følelsen får jeg ikke lenger. uansett hvem det er å selv om jeg liker han kjempe godt..

det er en som liker meg veldig godt,.

vi gikk mye sammen på vgs og mistet kontakten noen år og har nå fått konakten tilbake,

jeg var sammen med han i dag og han kyssa meg, vi kyssa egentlig ganske masse, å det vet kjempe koselig å godt å alt sånn..men jeg kjenner nok en gang ikke kribling og sommerfugler i magen.. jeg forstår ikke... spørsmålet er vel egentlig, tror dere at kriblingen og følelsene kan komme etterhvert? eller tror dere at det er dødsdømt hvis ikke man kjenner noe med en gang? vet ikke helt om jeg skal fortsette med ham å se hva som skjer eller ikke.

Anonym poster: 1f23a1dae6f5d8d958bd9216ddbf8b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå snakker jeg ut fra min egen erfaring. Hatt det på samme måte som deg. Jeg innser nå at de som ikke gav meg kriblinger i starte ikke var rett, men det merket jeg først når jeg møtte han som får meg til å boble over sv godfølelser..;)

Gjest trinem0r
Skrevet

Nå snakker jeg ut fra min egen erfaring. Hatt det på samme måte som deg. Jeg innser nå at de som ikke gav meg kriblinger i starte ikke var rett, men det merket jeg først når jeg møtte han som får meg til å boble over sv godfølelser.. ;)

var vel egentlg det jeg også tenkte. men tenker jeg skal gi noen forsøk til på å finne på ting sammen med han å se

Skrevet

Nå snakker jeg ut fra min egen erfaring. Hatt det på samme måte som deg. Jeg innser nå at de som ikke gav meg kriblinger i starte ikke var rett, men det merket jeg først når jeg møtte han som får meg til å boble over sv godfølelser.. ;)

Signerer. Første gang jeg kysset en eks følte jeg ingenting, men ble sammen han for det..tenkte som deg, kriblingen kommer kanskje med tiden. Det skjedde aldri.

Når jeg kysser min nåværende kjæreste kjenner jeg det i hele kroppen for og si det sånn.

Gjest brazilia
Skrevet

Har det akkurat som deg TS. Fyren jeg nå dater, gir meg ikke kriblinger en plass, og jeg tror også jeg trenger de kriblingene. Visst ikke, føler jeg det blir mer som... vennskap?

Gjest trinem0r
Skrevet

Har det akkurat som deg TS. Fyren jeg nå dater, gir meg ikke kriblinger en plass, og jeg tror også jeg trenger de kriblingene. Visst ikke, føler jeg det blir mer som... vennskap?

vanskelig situasjon dette, han er jo så snill og god å egentlig alt jeg ser etter..

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...