AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Samboeren min jobber natt. Vanligvis 8 timer, av og til lengre. I hverdagene pleier det å være ganske rolig for han, så han ringer meg en fast tid på døgnet for å si god natt. I dag natt glemte han å ringe meg. Når han kom hjem spurte jeg hvordan det hadde vært, og han sa det var veldig travelt. Han fikk ikke sjangs å ringe meg før jeg skulle legge meg. Når jeg spurte han om han gjorde noe annet enn å jobbe, så klikket han og ble flyforbannet (noe som er veldig ulikt han). Da poppet jo tanken min opp i hodet. Har han en affere på jobben eller? Jeg vet det er litt på kanten å misstenke noe bare grunnet dette. Men jeg fikk en ekkel magefølelse. Hvordan kan jeg vite? Han vil uansett aldri innrømme noe. Såpass kjenner jeg han. Skal jeg bare krysse fingrene for at han ikke er det å leve videre liksom? Anonym poster: f6889d6bcc15eec01c0b6f1ead21c971
Susanne82 Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Utroskap er noe man aldri kan helgardere seg for i noen forhold. Det er ikke så mye mer å gjøre enn å stole på hverandre. Selvsagt fins det tegn man kan se etter, men at han ikke hadde tid til å ringe deg synes jeg ikke høres mistenktsom ut. Og når du spurte slik som du gjorde, om han gjorde noe annet enn å jobb, så kunne du like greit spurt rett ut om han var utro, og det skjønnte nok han. Jeg hadde også blitt iritert eller litt sur om jeg ble anklaget for noe sånnt, helt uten noen grunn. Ta en prat med han om det, og få det ut av verden. Svarer han at han ikke er utro, må du vell nesten bare stole på at han snakker sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå