Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 erfaringer ? Kjøpte med meg en hjem i dag.. og har testet litt på ene leggen.. De andre spraytanene jeg har prøvd får man farge av med engang, men jeg ser jo null forskjell etter å ha testet denne. Kommer fargen etter noen timer eller ?
Wonders Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 jepp i løpet av natten blir den dypere... Det kan sitte på huden noen timer, og ikke svett i disse timene, så skuller man det av, og fargen blir dypere i løpet av natten...
Wonders Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 noen som veit om spraykabinett i Oslo? Det jeg har brukt eksisterer ikke mer, og jeg vil spraye hele kroppen...
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2012 Ble ikke noe særlig farge på meg gitt.. mulig jeg allerede er for mørk i huden.
Jens Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Beths beauty i gabels gate er kjempeflinke!
heidiheidiheidi Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Den er grei men får bedre resultat av solen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå