Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 hei.jeg er en jente som trives og nyter livet når jeg er alene.med en gang jeg er i en sosial setting der vi er en gruppe føler jeg meg helt mislykket og bare tenker på hvor lite jeg har å by på.at jeg ikke er god nok osv.føler meg liksom ikke tilfreds lengre.skal det være sånn.har jo behov for å være sosial men skal det være sånn?hvorfor kan jeg ikke nyte å være sammen med andre?jeg er ganske pratsom men føler meg alikevel lite verdt etter en sosial sammenkomst ofte.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 det kan jo være at du foretrekker å være sammen med bare en person om gangen.da kan dere to konsentrere dere om hverandre og oppmerksomheten blir ikke spredd rundt overalt.det virker som om du har et behov for å ha trygghet fra personene rundt deg.
Aldrisur Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Lytt til Gjest-Gjests kloke ord over her TS! H*n ser ut til å være din tvillingsjel.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 ikke så nøye det vel..he he.svar er svar
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Dette er ikke unormalt! Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Jeg elsker å være sosial, men trenger også en god del tid for meg selv. Jeg sliter mye når flere en 1 person er med i bilde, det blir mye styr og tankene begynner å snurre. Dette er IKKE unormalt, og det ser ut som om flere sliter med dette. Det er en grunn til at gruppesamarbeid på skolen er et HERK! Hva med å konsentrere seg om en person i gangen når du er med flere, trekk deg heller tilbake om du føler for det. Kanskje du ikke liker flere på en gang, det er ikke værre en det Men glad flere har det som meg. Er ganske enig med det som ble skrevet opperst. Kanskje du rett og slett trenger trygghet, og da blir flere personer på en gang bare kaos. Ikke føl deg alene om dette. MANGE sliter med det samme, og det er helt normalt. Lykke til! Anonym poster: 978c55986bb0188ef54a4d62f06297a1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Lytt til Gjest-Gjests kloke ord over her TS! H*n ser ut til å være din tvillingsjel. Mange som ikke liker flere mennesker på en gang, jeg er også slik. Og det er helt normalt! Greit å møte en tvillingsjel, da er det jo flere som føler det slik;) Anonym poster: 978c55986bb0188ef54a4d62f06297a1
Aldrisur Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Mange som ikke liker flere mennesker på en gang, jeg er også slik. Og det er helt normalt! Greit å møte en tvillingsjel, da er det jo flere som føler det slik;) Anonym poster: 978c55986bb0188ef54a4d62f06297a1 Absolutt, helt enig med deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 takk for svar.føler meg bedre nå egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå