AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Har til nå prøvd både Joico K-pak, og Redken Extreme sine kurer, sjampoer og balsam, men vil gjerne prøve noe nytt. Akkurat nå bruker jeg Macadamia Natural Oil sine produkter, og selv om de er OK synes jeg kanskje ikke sjampoen og balsamen er det beste som finnes.. Så jeg er på jakt etter en god sjampo og balsam til langt og tynt hår med lyse striper, som naturlig nok sikkert er litt skadet. Muligens fra KMS California eller Kèrastase siden dette er merker jeg aldri har prøvd før, vet liksom ikke hvilke produkter som er til hva... (Hårkurer har jeg nok av, så tenker først og fremst på Sjampo og Balsam.) Noen som har noen forslag? Anonym poster: 9cebee784dcbdb7ee67dcfef49848041
Professor Orm Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Kérastase. De har en egen serie for tynt, slitt hår. Jeg brukte selv den som bare er til slitt hår, og jeg var veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Saks? Anonym poster: e82723d24447fb09000c29971fc11377
Samine89 Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Bruker denne serien, er superfornøyd, elsker hårkuren! har også langt, tynt og stripet hår.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Kérastase. De har en egen serie for tynt, slitt hår. Jeg brukte selv den som bare er til slitt hår, og jeg var veldig fornøyd. Er det den Samine89 har lagt ut bilde av? Synes det var litt vanskelig å vite hvilke spesifikke produkter det er snakk om, det er jo så mye å velge mellom at jeg blir helt forvirret Anonym poster: 9cebee784dcbdb7ee67dcfef49848041
Professor Orm Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 http://www.kerastase.co.uk/products/resistance/for-fine-fly-away-hair.aspx Det er den grønne serien. Den rosa har jeg ingen erfaring med, men den skal være for folk med farget og skadet hår. Jeg synes du burde velge etter hvor slitt håret er. Er det veldig slitt, kan du gå på den grønne, enten den for tynt hår, eller den for slitt hår. Hvis du har blekede striper, tror jeg ikke den rosa gjør så veldig mye for deg, men om du har fargede striper, er saken litt annerledes. Du bør følge magefølelsen din, og evt. spørre frisøren om du er usikker
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 TS her. Nå har jeg kjøpt: *Kerastase Resistance Bain Force Architecte (Shampoo) *Kerastase Resistance Masque Force Architecte (Hårkur?) *Kerastase Resistance Ciment Thermique (Varmebeskytter/Leave in) *Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure (Balsam?) Jeg lurer på et par ting. Er 'Masque Force Architecte' en proteinkur eller en fuktkur? Jeg finner liksom ikke noe info om dette noe sted, jeg vet bare at det visstnok skal være bra for slitt hår.. Noen som vet? (Hvis noen har erfaring med hvordan de får best utbytte av produktene ovenfor så si gjerne ifra Anonym poster: 9cebee784dcbdb7ee67dcfef49848041
Professor Orm Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg pleide å bruke shampo og hårkur. Kérastase sine hårkurer er nemlig kur og balsam i ett. Jeg skal ikke si noe for sikkert her, men jeg mener denne serien er rimelig balansert hva gjelder proteiner og fukt. Jeg hadde aldri noen problemer, mitt hår ble ikke stivt og knakk. Hvis du vil være sikker, kan du jo bruke fuktighetsmaske sånn med jevne mellomrom også, men det skal ikke være nødvendig Endret 1. november 2012 av Professor Orm 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Takk Professor Orm Godt det er noen med litt peiling, jeg blir jo helt forvirret av alt jeg annet jeg kommer over på nett angående produktene. Virker ihvertfall som en god produktserie, prøvde shampoen, balsamen og leave in beskytteren i går, har riktig så flott hår i dag. Bedre blir det sikkert hvis jeg bare fortsetter en stund. Ihvertfall, tusen takk for svar Anonym poster: 9cebee784dcbdb7ee67dcfef49848041
Gjest Borghild Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Du skulle kjøpt kms i stedet. Kerastase tester på uskyldige dyr, kms tester ikke. Men det er det visst mange her inne som ikke bryr seg om så ofte som kerastase anbefales.... Stakkars dyr.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Du skulle kjøpt kms i stedet. Kerastase tester på uskyldige dyr, kms tester ikke. Men det er det visst mange her inne som ikke bryr seg om så ofte som kerastase anbefales.... Stakkars dyr. På www.kerastase-usa.com står det: 1. Does Kérastase test on animals? We are happy to confirm that the L'Oréal group of companies, which includes Lancôme, Redken, Garnier, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Biotherm, Kérastase, and Vichy, as well as L'Oréal, has carried out no animal testing since 1989 on the entire range of its products. This decision was undertaken within the framework of our fundamental objectives: to offer innovative products of high quality while ensuring their safety in use by our customers.For information about the significant efforts deployed by our laboratories over a period of 25 years to develop alternative methods to animal testing, as well as our very important achievements in this field, please consult our website at http://www.lorealusa.com. Anonym poster: 9cebee784dcbdb7ee67dcfef49848041
Gjest Borghild Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Står noe helt annet på appen min fra Dyrevernalliansen. Den skal være oppdatert med PETA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå