Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du se på?

Det blir vel til at jeg titter litt. Vet hvem hun ene som er med er.

Skrevet

Jeg ser på alt som finnes av søplete reality-tv, så kommer nok sikkert til å følge med på dette også!!

.. men kanskje ikke hver eneste dag?? ;)

Skrevet

Nei, hver dag blir nok for mye for meg også (selv om jeg også er søpple-tv fan :wink: )

Skrevet

Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å kikke innom for å se hva det er, men faktisk begynner jeg å bli litt lei alle disse date-sjekke-reality-programmene...

Skrevet

Har ikke TV3, så jeg kan ikke følge med. Men skulle ønske jeg kunne, for jeg kjenner også ei som er med der. Får nok snike meg til å se på hos andre..... :-)

Skrevet

kikket på i går, og kommer kanskje til å se litt innimellom, kommer an på hvordan det utvikler seg og om det kommer til å SKJE noe der!

Men syntes de var ganske søte da, spesiellt par nr 1, med hver sine rettetenger og rotehuer som de var.

Skrevet

Ja, de var søte, men flere av de virket utrolig kjeldelige. Lasse Hallberg sa i går at de kunne ikke funnet bedre deltakere så er faktisk litt spent.

Skrevet

Så på noe i går, men det var ganske uengasjerende så plutselig satt jeg foran pc'en i stedet, gitt!!

Men jeg kommer nok til å svitsje innom noen ganger.

Gleder meg mer til bryllups-programmet som begynner neste uke! Det blir sikkert skikkelig teit, men det gjør ikke noe.

Gjest BærtBært
Skrevet

Jeg også hadde på dette "fyrverkeriet" av et åpningsshow som bakgrunnsstøy til gulvvask. Brått våknet jeg med hodet halvveis ned i vaskebøtta :Gjesp:

Skrevet

Skulle ønske de la ut hvordan folk hadde rangert hverandre jeg. :-?

Skrevet

Har ikke TV3 så det er heldigvis uaktuelt... :ler:

Men det er vel samme konseptet som Paradis Hotel (som går på enten TV2 eller TVN) .. men det kan da ikke bli samme "svungen" over små hybler på Fornebu som "paradis i syden".. og det var jo ikke akkurat fengende ...

Skrevet

Er ikke helt det samme nei, her må deltakerne jobbe for å tjene penger.

Skrevet

Hei :-)

Jeg syntes hele greia var dødens kjedelig og kommer ikke til å se på :Gjesp:

Charmina

Skrevet
Hei :-)  

Jeg syntes hele greia var dødens kjedelig og kommer ikke til å se på :Gjesp:  

Charmina

Enig med du!

Gjest Ethereal
Skrevet

Det blir nok det samme som hver gang; jeg hater slike programmer, men enderr opp med å gløtte innom. Men jeg blir forbauset over hvor tomme enkelte er i hodet (deltakere, mener jeg)

Men på mandag reiser jeg tilbake til Nederland, og før jeg er vel hjemme i gamlelandet igjen, er programserien ferdig og glemt.

Gjest Seleena
Skrevet

Eg likar heller ikkje slike programm, har heller ikkje Tv3. Men er jo litt stas å vite kven nokon er der inne ;) Og det gjer eg.

Skrevet

Jeg er så drit hakke lei all realitymøkk på TV'en, og jeg skulle så absolutt ønske det ble oppfunnet et nytt TVkonsept snart!!!

Han Alexander som er med der sier til "Her&Nå"

Jeg ser det som en bragd hvis jeg får ha sex forran et kamera

:roll:

Skrevet

Synes hele konseptet var for likt BB..... med andre ord elendig. Låta er i samme sjanger nesten som BB låten, sidene på internett er neste likeledes utformet... har vel med det å gjøre at Lasse H står bak begge to.....

Jeg skal i hvertfall ikke ofre noe av min tid for denne serien

Skrevet
Synes hele konseptet var for likt BB..... med andre ord elendig. Låta er i samme sjanger nesten som BB låten, sidene på internett er neste likeledes utformet... har vel med det å gjøre at Lasse H står bak begge to.....

Veldig enig. Det er klin likt BB, eneste forskjellen er at alle er single denne gangen! Synes det er litt lite oppfinnsomt dette her gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...