AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde en operasjon i ryggen på mandag denne uka, hvor jeg fjernet en såkalt vaskulær malformasjon. Ikke så nøye hva det er egentlig, men jeg har skjært bort noe, i hvert fall. Det er i korsryggen. Men i hele går og idag har jeg kjent en nummen følelse i hele den ene rompeballen og litt nedover låret. Sånn som man føler at kinnet er etter å ha hatt bedøvelse hos tannlegen. Det prikker litt, og det er skikkelig rart å ta på. Merker ikke om jeg kniper hardt med neglene i huden, og det merker jeg godt på andre sida! Er det normalt? Har aldri hatt operasjon før. Har lest på nett at noen har hatt det sånn etter operasjoner, men ingen av dem er sånne som jeg har hatt, det er mer keisersnitt og brystoperasjoner og sånn. Kjennes lissom litt ut som huden sover eller noe, også prikker det nedover beinet. Skal ringe sykehuset og høre i morgen, altså. Jeg bare lurte på om noen andre har hatt operasjoner og vært sånn etterpå. Anonym poster: 663ad93e2352cd36ee1ce6a9502bd183
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Hva slags anestesi hadde du? Narkose eller spinal? Og lå malformasjonen i relasjon til ryggsøylen? Hadde du spinalbedøvelse, så tror jeg at dette kan være ettervirkninger av denne. Hvis de opererte i nærheten av nerverøttene, kan det være de har kommet borti disse under operasjonen, men det vil sannsynligvis gå over etter hvert - hvis det er en skikkelig skade kan det ta litt tid, men nervene kan vokse sammen igjen. De kan sikkert forklare deg bedre på sykehuset, de som vet hva som har blitt gjort Anonym poster: bec4ea83c904dbe1f811bbf8ce45f0fb
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Var full narkose, og ellers lokalbedøvelse i hele området. Den lå på siden av ryggsøylen, men mye lenger ut i huden/vevet, så de trengte ikke spinalbedøvelse. Ja, får ringe dem og høre. Tror jeg føler rompa mi litt bedre i dag, da, så det går vel vekk. Anonym poster: 663ad93e2352cd36ee1ce6a9502bd183
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 mulig det er litt hevelse i området etter operasjonen, som klemmer på nervene. men jeg aner ikke. du får ringe, god bedring:) Anonym poster: 1061ceb573eeaed327cb038ba974b0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå