Petalouda Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Datteren min har en samboer som jeg kjenner veldig dårlig, fordi de bor på en annen kant av landet. Han skal ikke feire jul med oss, men det skal datteren min. Han er etter det jeg kan se en fantastisk skjønn gutt, og hun er veldig lykkelig, så jeg regner med at han blir med på lasset videre .. De er nitten år gamle. Jeg syns jeg bør kjøpe en julegave til ham, men har noen forslag til hva og for hvor mye .. ? For jeg bør det, ikke sant ?
NewYorkNewYork Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ville gitt en gave - det var i alle fall det mine foreldre alltid gjorde med våre kjærester da vi var i den alderen. Jeg ville kanskje gitt et gavekort på 300 kroner til iSolid eller en annen klesbutikk. Jeg husker i alle fall at jeg ble glad for penger til klær i den alderen fordi jeg ikke hadde særlig penger til det selv når jeg bodde hjemmefra, og det samme har gjeldt mine søsken...
Gjest Solsmil Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 jeg tenker at siden de er såpass unge og du ikke kjenner han så godt, så har de ikke vært sammen så fryktelig lenge. Så det er nok ingen som reagerer om du ikke gir han noe. Men om du gjør det, så er jo det bare hyggelig:)
Gjest pysepusen Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde gitt en gave Det kan jo være et gavekort fra en klesbutikk, en skjorte, en bok e.l.
Gjest Wilhelmine Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Spør datteren din hva du tror han ønsker seg og hva som passer til ham
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Spør datteren din hva som kan passe. Man må ikke gi, men det er veldig hyggelig dersom du gjør det. Moren min har alltid gitt min kjæreste, og det har betydd veldig mye for han, siden han ikke har så mye familie selv, og da har det vært ålreit for han å bli godt tatt i mot av min familie. Anonym poster: 50c537c2df3ded7777ae69dfd93b2dfb 1
Gjest O___o Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Hva med å gi de noe felles? Støvsuger, micro, oppvaskmaskin, alt ut i fra økonomi.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Du sier ingenting om hva du pleier å kjøpe gaver for og hvordan økonomien din er. Hva med et stilig vinterskjerf og votter/hansker. Du får det akkurat i den prisklassen du ønsker + at det er noe de fleste bruker. Jeg ville ikke gitt gavekort.
Petalouda Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2012 Tusen takk for svar :*) De bor i en fullt utstyrt leilighet og trenger absolutt ingenting. Min økonomi tillater meg å kjøpe gave til ham i helt vanlig julegavepriskategori, ser for meg alt fra null til tusen (som er vanlig i vår familie) gavekort på klær er ikke så dumt
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Min mor kjøpte parfyme til min kjæreste i fjord, da kan du kanskje ta med deg datteren din og lukte på parfymer sammen med henne, så får hun ha litt og si Anonym poster: 8c50a6ad71f2715c6b494887bcb1d308
Petalouda Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2012 Åh, det var også et veldig godt forslag, tusen takk 1
Dricka Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Om du lander på parfyme anbefaler jeg på det sterkeste YSL - l`homme. Den planke flaska, og ikke den matte. I min nese er den verdens beste
Gjest Carousel Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Mine foreldre har alltid kjøpt til mine kjærester, siden jeg var 16! Det er noe både jeg og han har satt pris på Så hvis økonomien din tillater det, synes jeg det er en hyggelig ting å gjøre! Parfyme, PS3-spill, klær, og gavekort har det gått i her. En jul spleiset vi og kjøpte en Iphone, en annen gang en tatovering. Det skal sies at min første kjæreste bodde hos oss, og han ble som en sønn for dem. Da ble det automatisk litt dyre gaver. Det var ikke noe jeg og kjæresten forventet at de skulle gi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå