AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Hei! Holder litt på en kar jeg kjenner fra tidligere år men har tatt seg opp nå og vi har ofte kontakt og møtes av og til, men vanskelig fordi vi bor på hver sin kant av landet. Men tror ikke han har nevnt meg til våre felles venner, men noen utenforstående venner av han vet om oss. Tror han vil holde det litt hemmelig nesten at vi kjenner hverandre, selv om vi er venner på facebook og sånn. Frister litt å skrive noe på facebook veggen , f.eks. ha en fin dag eller noe. Bare for at andre skal se det og ikke det må være så hemmelig. Selv om han ikke har sagt det rett ut. Jeg ser kanskje litt mer seriøst på dette enn han.. For alt jeg vet kan han ha noen på si, men han sier det er bare meg. Ville jeg vært litt slem hvis jeg avslørte oss på den måten? Ser jo andre som driver på skiver til hverandre, før de blir sammen. Anonym poster: 7f81e0510d835a3730214fc0346c37cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Nei ikke gjør det. Det er bare kleint. Anonym poster: f4f0d3cc85fe350c05dda8bcad005e8a 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Nå må folk slutte å overtolke facebook. Er det virkelig noen som tror at "ha en fin dag" på noens facebooksprofil betyr at de er kjærester? Anonym poster: f081b563544bf1ab29cf8af7c6cd410c 1
Gjest loren Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tenker litt sånn, hvorfor er det viktig for deg å "vise" noe på Facebook? Ellers enig med AB over meg, "Ha en fin dag" kan jeg skrive til alle jeg har på veggen min uten at det betyr noe annet enn at jeg ønsker dem en fin dag... Så, hvis de felles vennene deres tenker som meg så vil det jo fortsatt ikke "bety" eller bevise noe ovenfor dem. Det som sies og skrives på facebook tolkes forskjellig av alle uansett, så om du mener du viser noe ved å skrive det kan det være deres felles venner ikke en gang legger merke til det... Jeg er i et forhold, men står ikke som i et på face, jeg er ikke noe mindre i et forhold av den grunn, og hva andre tenker om hva jeg evt skriver og kommenterer hos typen kunne ikke brydd meg mindre
Havbris Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg tror ikke du skal betrakte Facebook som en offentlig oppslagstavle som avslører livet til han du dater. Folk skriver alt mulig på veggen til hverandre og det har jo ikke nødvendigvis noen sannhetsgehalt. Om du skriver "ha en fin dag" så kan det bety "blabla" i andres øyne. Jeg tror ikke at folk følger så nøye med hverandres vegg på FB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå