AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Min aller beste venninne har snart bursdag, og jeg må finne på en genial bursdagshilsen på Facebook. Skal selvsagt også gi henne gave + kort jeg skriver i. Jeg føler det blir for lite bare å skrive "grattis med dagen" når vi er så gode venner. Samtidig blir det litt kleint å utbrodere på veggen hennes hvor stor pris jeg setter på henne og hvor glad jeg er i henne. Jeg må skrive noe følsomt, men som samtidig er morsomt og originalt. Et sitat jeg klipper ut fra nettet er jo veldig lite personlig. Hvordan skriver dere hilsner? Vet jeg burde tenke ut noe selv, men jeg stiller så høye krav til den bursdagshilsnen at jeg seriøst får hjerneteppe. Dere trenger ikke si hva jeg skal skrive, men bare om dere har noen geniale innspill. Vi er unge begge to, jeg er 18 og hun blir 17. Anonym poster: 3d3bbcd553da2c6fdbb8c7ff40c7ffdf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Haha.. Fy fan.. Anonym poster: 55c0472e64578c2115b49392f8e6c68f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Kan jo hinte til noe internt? Feks. et minne dere to har. Eller ruke kallenavn som du har på henne, sånn at det blir litt personlig? Hjerte, men ikke sånn mange etter hverandre.. Kan legge ved et søtt bilde av dere, evt et bilde av deg der du skriver GRATTIS "GURI" i panna og gliser fra øre til øre! Anonym poster: 2ac0b8d894c7881358ca357c33f82d29
Bergensjenten Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Hva med å poste et bilde av henne på veggen hennes? =) Et bilde som viser henne i en morsom situasjon, hvor hun ler, eller kanskje som er et hyggelig minne fra noe kjekt dere har gjort? Du kan jo også være med på det bildet :D Også skriver du en koselig tekst under. Et annet forslag, er å skrive et dikt! Trenger ikke være så langt, men noen linjer bare. Det kan være et skikkelig tøyse-dikt, eller et mer klissete dikt, eller kanskje noe helt annet Prøv å få det til rime, og la det være beskrivende for venninnen din. Jeg kan gi et eksempel: Min bestevenninne, du må aldri forsvinne, jeg er så glad i deg, fordi du er så søt, kul og grei, takk for ethvert minne. Ble litt teit, men du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå