AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Utrolig betatt av en fyr jeg bor sammen med. Jeg føler vi har veldig god kjemi. Vi henger mye sammen hjemme og jeg har vært med ham på helgeturer. Men jeg blir stadig usikker... på om han liker meg eller ikke...det kan være småting.. men jeg tror det er mest fordi jeg er så betatt...at jeg tolker alt han gjør..han vet jo ikke at jeg er...veldig forelsket i ham..egentlig.. Hver gang han skuffer meg litt..så blir jeg kjempelei meg..jeg takler det ikke..og bestemmer meg for å ikke være forelsket i ham mer..men det er ikke lett.. og det er ikke snakk om noen store skuffelser... bare at han..hmm..drar tidligere på jobb..eller..hmm..ingenting egentlig.. han avlyste en helgetur en gang..men jeg hadde egentlig ikke bekreftet helt at jeg skulle bli med... Hva feiler det meg?! Hvorfor kan jeg ikke bare ta det med ro..nyte det...la ting skje av seg selv.. For jeg er redd..redd for å falle helt for ham..og bli skuffet.. men alle sier jo at det er bedre å ha elsket og tapt...osv..eller? Huff..men innimellom er det så fælt... Snufs. Anonym poster: 1bf7d9fdc1e5d992cf3a3019ad617547
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg skjønnte ikke helt. Dere har vært intime med hverandre, eller er dere bare samboere i bofelleskap og finner på ting sammen?
Kaisamaia Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Beklager Skjønner det nesten ikke selv... Vi har ikke vært intime. Vi er samboere i bofellesskap og finner på litt sammen. Og, ja..det er jeg som er ts Endret 24. oktober 2012 av Kristen
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 OK da skjønner jeg litt mer Du er rett og slett blitt betatt av en som du er blitt god venn med og har det hyggelig med. Mitt beste råd er å få deg en hobby eller ha noe i livet ditt som du kan fokusere litt på. Ikke fordi du ikke skal tilbringe tid med han, men for at du ikke skal bli helt opphengt i han, og dermed bli skuffet når han ikke er like opphengt i deg. Istedenfor å bli lei deg de gangene han ikke vil være sammen med deg så må du glede deg over de gangene han vil være sammen med deg. De gangene dere er sammen og hygger dere er de gangene du skal være glad og nyte. Men jeg forstår jo at du vil at dere skal bli noe mer enn venner, og at du er redd for å få avslag når du konfronterer han med det. Mitt råd på det området er at du ikke konfronterer han med det, men du prøver å legge tonen over fra vennskapelig til flørtete. Si noe til han som overrasker han og som får han til å se på deg med nye øyne. Kjæreste potensial øyne og ikke bare samboer/veninne øyne. Er dere ute sammen slik at dere pynter dere noen ganger? Når han kanskje har tatt på seg noe fint, så kan du f.eks si: "Wow du så faktisk hot ut i det der!!" For da får han følelsen av at du vanligvis ikke synes han er hot.. så kan du f.eks fortsette med, "Ta på deg noe annet, for jeg kan ikke tenke på deg på den måten" Da er det plutselig fløring på gang. Han får mest sannsynlig lyst til å fortsette å pushe grensene og få deg til å synes at han er hot. Eventuelt kunne du si når dere har en forskjellig mening om noe: Derfor kan ikke vi date! Jeg kunne aldri datet en som mener noe sånt! Jeg har i allefall sett at hvis du sier noe slikt til en mann så får han lyst til å overtale deg om at dere vil passe sammen som et par..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå