Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysj, jeg føler dette er fælt. Vi gjorde det slutt på torsdag, mest jeg som ikke ville mer. Så får jeg da høre via en felles bekjent at han hoppet på og gikk til køys med bestevenninnen sin 2 dager etterpå (som faktisk er i et forhold, muligens et dårlig da men...).

Hva skal man synes om slikt? Han har selvsagt lov å gjøre som han vil, men her sitter jeg og føler meg som dritt og lite verdt. Vi var sammen et år og er godt voksne.

Anonym poster: f5ac2e6a773f620a7b6da5735068a408

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Fysj, jeg føler dette er fælt. Vi gjorde det slutt på torsdag, mest jeg som ikke ville mer. Så får jeg da høre via en felles bekjent at han hoppet på og gikk til køys med bestevenninnen sin 2 dager etterpå (som faktisk er i et forhold, muligens et dårlig da men...).

Hva skal man synes om slikt? Han har selvsagt lov å gjøre som han vil, men her sitter jeg og føler meg som dritt og lite verdt. Vi var sammen et år og er godt voksne.

Det viser jo at du gjorde riktig valg, han var tydligvis ikke noe å spare på.

• Liker 9
Skrevet

Ny kjæreste og ny bestevenninne på deg!

Skrevet

Dere damer elsker jo gutter som er populære. Populær betyr at han lett får seg noe. Vi mannfolk foretrekker kvinner som ikke flyr rundt.

Anonym poster: 1be3317fea1d457b7e0fb2e412023ce9

Skrevet

Din X har nok hatt det fryktelig vondt. Kjærlighetssorg kan komme i voldsomme stormkast, og behovet for nærhet kan bli overdesperat.

Det er iallfall ingen grunn til at du skal bli såret, den eneste som er krenket her er typen til bestevenninna, dersom de ikke har åpent forhold.

Kjærlighetssorg er ikke bare sorg og galskap. For mange er det er også energi, og en turboboost som lynraskt kan hjelpe den skadde inn i nytt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Dere damer elsker jo gutter som er populære. Populær betyr at han lett får seg noe. Vi mannfolk foretrekker kvinner som ikke flyr rundt.

Anonym poster: 1be3317fea1d457b7e0fb2e412023ce9

Nei,vi liker gutter med en smule verdighet og som ikke snakker nedlatende om kvinner. Heit

• Liker 1
Skrevet

Din X har nok hatt det fryktelig vondt. Kjærlighetssorg kan komme i voldsomme stormkast, og behovet for nærhet kan bli overdesperat.

Det er iallfall ingen grunn til at du skal bli såret, den eneste som er krenket her er typen til bestevenninna, dersom de ikke har åpent forhold.

Kjærlighetssorg er ikke bare sorg og galskap. For mange er det er også energi, og en turboboost som lynraskt kan hjelpe den skadde inn i nytt forhold.

Enig i dette. Det er mulig han ikke synes deres forhold betydde så mye, men det er ikke nødvendigvis slik.

Alle reagerer forskjellig på brudd, for alt du vet har han det like jævlig som 'det som er normalt'.

Den det er synd på er kjæresten til hun venninen.

Skrevet

Og hva med at man ikke skal pule sine venner? Føler det noget ubekvemt nå, år denne dama som han introduserte som sin gode venn, faktisk er en han tyr til i nøden også..?

Skrevet

Enig i dette. Det er mulig han ikke synes deres forhold betydde så mye, men det er ikke nødvendigvis slik.

Alle reagerer forskjellig på brudd, for alt du vet har han det like jævlig som 'det som er normalt'.

Den det er synd på er kjæresten til hun venninen.

Jeg føler ikke at forholdet betyr så mye, når han går til køys med hun som jeg ble introdusert for som hans gode venninne..og så viser det seg at det er han bruker i nøden..man puler da ikke vennene sine?

Skrevet

Jeg tror du gjorde et veldig rett valg når du ikke ønsket mer, ts! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...