Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?! Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arh! Føler meg helt hjelpesløs for tida. Har møtt en utrolig kjekk mann på nettet. Vi snakket lenge på nettsida, men så ville han møtes. Og siden forrige forhold enda utrolig dårlig fikk jeg litt panikk, og ble egentlig redd for at noe mer skulle skje. Så jeg sa bare at jeg ville bli bedre kjent først, og det sa han var helt greit. Men så gikk medlemsskapet hans ut, og da slettet han seg også (noe jeg visste at han kom til å gjøre). Og da var alt plutselig opp til meg... Tok meg vel kanskje 1 uke før jeg tok sjangsen å sendte han melding på facebook (jeg la han ikke til som venn). Og så begynte vi å snakke igjen, og etter to dager så la HAN meg til som venn, men etter det så var det akkurat som om han "forsvant". Jeg har prøvd å sende han meldinger som "hatt en fin dag?" osv, og da har han svart, men han tar aldri initiativ til noe samtale selv.. Så jeg begynner jo å lure litt på hva det er som er "galt" siden han aldri tar initiativet selv. Er han ikke interessert allikevel?!

Arh, frustrert!!

Anonym poster: f07aa542016edb8fcce0c76bcb27265e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke så veldig interessert da nei desverre :(

Skrevet

Dessverre =/ Kom deg over det. Kanskje han tar kontakt med deg...

Anonym poster: c7ed618c2ef8268c649c41c6aa2bd7ab

Skrevet

hvis han bare ville møte deg men ikke ønsker å bli bedre kjent først så er det vel sannsynlig at han egentlig bare var ute etter sex

Anonym poster: 6485f114352a8d175ead5b5e694fd152

Skrevet

Jeg tror dessverre ikke han er interessert, men han forstår opplagt at du er det, så han burde vist deg den respekten at han var tydelig på hva han ville.

Skrevet

Beklager, men han er nok ikke interessert. :(

Skrevet

han er nok ikke interessert i et facebookforhold. spør om han vil treffes. da har du svaret, og du har ingenting å tape på det ;) det positive da er jo at du vet!

Skrevet

hvis han bare ville møte deg men ikke ønsker å bli bedre kjent først så er det vel sannsynlig at han egentlig bare var ute etter sex

Anonym poster: 6485f114352a8d175ead5b5e694fd152

Det er veldig mange som har forstått at det å bruke flere måneder på å bli kjent via nettet kan være bortkastet tid. De vil treffes raskt for å se om det er noe kjemi i det virkelige liv, for det er jo faktisk det som tilsier om det kan bli noe eller ikke.

Når han fikk tilgang til facebook profilen til TS så han nok at hun ikke var helt den han hadde forestillt seg at hun skulle være og da mistet han interessen. Ikke noe man kan ta han for det, det handler om hva man er ute etter og det er en fair greie :)

Han burde sendt en melding til TS om at han desverre ikke tror de passer sammen, men sånn er folk i 2012 og det må vi bare akseptere desverre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...