Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å date en mann som har vært gift før og det begynner å bli ganske seriøst mellom oss. Hvor mye kan jeg spør han om dette egenlig? Er det noe som er frekt av meg å i det hele tatt spør noe om? Jeg lurer feks på hvorfor de ble skilt, føler det på en måte har litt å si for meg hvorfor han har valgt å avslutte et såpass seriøst forhold. Men har jeg egentlig noe med dette å gjøre? Må jeg bare bite i meg nysgjerrigheten?

Anonym poster: f39567aa881076eac3e9321723864a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært gift før, og jeg synes det var helt okey (og egentlig helt på sin plass) at min nye kjæreste spurte om det han ville vite ang. ekteskapet mitt. Det er klart det er viktig for han å få vite litt årsaksforhold og slikt, det ville jeg iallefall likt å få vite selv. Men det er klart det er viktig å ikke henge seg opp i fortiden, bli veldig sjalu eller gruble veldig over det du får vite.

Anonym poster: 603a121364c27ca46e3c1cff758035d2

• Liker 2
Skrevet

Om han ikke kan snakke om fortiden sin så er det jo litt dødfødt. Dog, detaljer har du ikek krav på. Sånn ala "Han sa og hun sa og de bare blæh lizzom ..."

Skrevet

Om han ikke kan snakke om fortiden sin så er det jo litt dødfødt. Dog, detaljer har du ikek krav på. Sånn ala "Han sa og hun sa og de bare blæh lizzom ..."

Jeg har ikke tatt det opp enda. Var usikker på om det var noe som ikke angikk meg. Jeg kommer nok ikke til å grave i detaljer, jeg vil vel egentlig ha minst mulig informasjon, men vite det viktigste.

Anonym poster: f39567aa881076eac3e9321723864a41

Skrevet

Vil tro dette er en type info man ikke utleverer før man kjenner den andre ganske godt, det er jo ganske så personlig.

Han vil nok fortelle deg mer etter hvert, synes du skal la det være opp til ham når han ønsker å bringe det på bane.

Skrevet

Enig med Katana. Han kommer sannsynligvis til å fortelle deg en del etterhvert. Du skal faktisk ikke se bort fra at han kommer til å fortelle deg mer enn du egentlig vil vite. (Jeg kunne for eksempel fint greit meg uten full fremvisning av bryllupsbildene fra mannens første ekteskap..... ;) )

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det kan være smart å huske følgende: Det som har vært er det som har gjort ham til den mannen du nå er glad i.

Både de gode og de dårlige erfaringene hans har vært med på å bygge denne mannen som nå har valgt deg/du har valgt..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde spurt. Hvis det skulle dreid seg om feks utroskap ville jeg gjerne ha visst det før det ble for seriøst. Hadde blitt ganske snurt hvis jeg ble sammen han for så å finne ut ett år etterpå at de ble skilt fordi han var utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...