Joplaya Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Alt var jo så fint og flott jo med Spike. Han var så god og forelsket. Og så går han hen og gjør så mye dumt :evil: Skal han være lenge borte nå? Får vi aldri se denne gode siden ved han noe mer?
liv Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 han, om jeg ikke husker feil reiser til Los Angeles, og hvem er der? Angel! (enda en grunn til å se det) Og han kommer tilbake. Fortvil ikke
Gjest Starya Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Men nå blir det spennende nå. For nå ble Willow sinna gitt. For å sitere en grønn en: "You are making me mad. You won't like me when I'm mad."
Dru Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Dette blir bare bedre og bedre, gitt! *Glede seg masse til både Buffy og Angel* Det triste er bare at det er lenge til Spike dukker opp i Angel, fordi seriene blir ikke samkjørt her... Tror faktisk vi må vente til sesong 5... Spike er tøff!
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Ååååååå jeg gikk glipp av en liten del på slutten der, fikk bare med meg at Willow ble 'litt' sinna.... Hva skjedde, hva skjedde????
orakel Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Spike er tilbake i Buffyseriens sesong 7 (det er sesong 6 som sendes nå), Da med sjel
Amarone Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Det som skjedde var at Warren skjøt Buffy og Tara - noe Willow naturlig nok ikke likte særlig godt... Amarone
Gjest Starya Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Orakel, nå røpte du vel mye. :fy: (Ikke så farlig for min del, jeg har tyvtitta.. )
Joplaya Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2004 Sånn røping er bare godt å få :-) Ser et lys i tunnelen jeg nå
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mars 2004 #10 Skrevet 1. mars 2004 Spike er lekker da! Har nettopp fått øynene opp for han, før syns jeg bare han var heslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå