Gjest secretone Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg trener på et treningssenter. Der jobber verdens nydeligste personligetrener, han holder også gruppetimer. Jeg trener 5-6 ganger i uka så er i ganske god form og føler selv jeg har en helt grei/vanlig kropp. Jeg er der ofte på morraen og da er ikke han personlige treneren der siden jeg vet han har to jobber. Men hver eneste fredag er jeg og trener på kvelden og da jobber han fast som veileder i treningsstudioet. Derfor surrer han rundt og hjelper folk med det de måtte trenge. Jeg løper veldig mye på mølla og har merket at han ser en del på meg når jeg løper. Altså ikke glaner, men ser med raske blikk, litt langt ifra mølla jeg løper på. Jeg har aldri spurt han om hjelp til noe, rett og slett fordi jeg er for feig og nervøs ovenfor han. Men her om dagen mannet jeg meg opp og gikk på en av gruppetimene hans, det var styrketrening i sirkel. Alle gjorde øvelsene ved hver post og han løp rundt og pusha og hjalp folk. Han var hos meg mange ganger og kommenterte at jeg jobba bra og ropte oppløftende ord. Dette gjorde han selvfølgelig til alle de andre som var med på timen. Men da jeg skulle gjøre push ups kom han bort og hold og tok på meg, mens han fortalte meg at jeg jobba bra osv. I den ene 2 minutterspausen vi hadde gikk jeg litt rundt for å løsne opp i muskulaturen og da kom han bak meg og jeg så han kikka på rompa mi i speilet, før han spurte om det gikk bra med meg. Etter treningsøkten skulle vi rydde treningsutstyret på plass, og vi kom akuratt på samme sted , helt tilfeldig. Igjen så han på meg og så kjempe bra jobba, du gir deg ikke så lett! Jeg var bare helt i himmlene etter denne timen, alt han hadde sagt til meg og at han hadde holdt og tatt på meg fikk meg til å føle at jeg kanskje har en liten sjanse hos han. Han tok sikkert på andre også og det er jo jobben hans og få trene og pushe folk. Men på en annen side så hadde han jo ikke tatt og holdt meg hvis han hadde synes jeg var ekkel? problemet er bare hva skal jeg gjøre videre nå? hvordna skal jeg få bedre kontakt med han? Jeg liker han, men er veldig klar over at jeg ikke er den eneste jenta som gjør det. Vil så gjerne ta en sjanse for engangs skyld, alltid har jeg vært den sjenerte jenta som bare har stått å sett på at alle andre jenter får de guttene jeg vil ha, men denne gangen vil jeg være med i "krigen" om å få han. Jeg er ikke så veldig utadvent og er ganske sjenert, men likevel kan jeg jo vise meg frem fra min beste side som er treningen og kanskjeimponere han? Høre veldig selvgod ut i dette innlegget, men det er jeg absolutt ikke. Trenger hjelp til å høre hva dere tror han tenker og hva jeg burde gjøre videre for å komme nærmere han? Vil så gjerne bli kjent med han...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Spør han om noen treningstips! Gutter elsker å vise at de kan noe, et ekstra pluss er det jo at han mest sannsynlig elsker trening! Du må bare hoppe i det, som du sa nå er det din tur til å skinne! Gå og hent mannen din hjem;)
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Ikke for å ødelegge glede , men han har trolig flere andre jenter i kø så det er bare å stille seg opp. PT på treningssentre får mer skryt og blikk enn kjendiser... Du må være helt sikker på at du i det hele tatt takler all oppmerksomheten har får fra andre jenter selvom dere evt blir sammen! Jeg hadde tenkt meg om flere ganger før jeg hadde begynt å legge ann på en PT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå