Gå til innhold

Fant en billig leilighet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det snart øker i felleskostnader. Eller så er det fordi dette er leiligheter beregnet på at unge skal ut på boligmarkedet..

Skrevet

Jævlig høy felleskostnader, og de skal sikkert øke også-

Anonym poster: 8ba84aa84fb36fa9df28c78996f58edf

Skrevet

Er det noen måte man kan finne ut når felleskostnadene øker?

Anonym poster: e73a77da811e08fd7d7c5fa5fcd43239

Skrevet

Ja, den ligger på Lillestrøm.

Anonym poster: 5be981f89c160f7a6d68280795318556

• Liker 4
Skrevet

Kan være lokkepris.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Fordi selgeren selger privat og dermed sparer alle meglerutgifter. Hun har ikke bestilt bilder fra en fotograf, men heller la ut bilder av det gamle prospektet. Så det kan være noen av grunnene.

Ca 780 000 kr for 30 kvm i et borettslag er vel ikke altfor billig, selv om jeg er enig at det ikke er dyrt.

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet

Og se nøye på kartet. Det er egentlig ikke i Lillestrøm med ved siden av. Undersøk transporttilbud, tilgjengeliget av butikker i nærheten der. Beligenhet er jo viktig for prisen.

• Liker 1
Skrevet

Du kan høre med borettslaget, ikke sikkert de vil svare på om felleskostnaddene øker. Jeg fikk svaret fra megler, men det er det jo ikke her.

Skrevet

Leiligheten selges som den er. Kan være det er noen "usynlige" feil i leiligheten? Er det forresten lov å selge bolig "as is"?

Skrevet

Leiligheten selges som den er. Kan være det er noen "usynlige" feil i leiligheten? Er det forresten lov å selge bolig "as is"?

Selvfølgelig er det det. Hørt om avhendingsloven?

Anonym poster: 5be981f89c160f7a6d68280795318556

Skrevet

Og så må du være mellom 18 og 35 for å få lov å kjøpe...

Skrevet

30 kvm, 1 soverom, 778 000 kr.

Er jeg den eneste som syns dette er langt fra billig?

• Liker 4
Skrevet

Spørs hvor i landet. Jeg har ikke peiling på boligpriser utenfor Lillestrøm, men i f.eks. Oslo, Trondheim eller Tromsø ville nok dette vært ganske billig ja, dersom leiligheten hadde relativt god standard.

Skrevet

Under halv pris fra her jeg bor. Her går 19kvm for opp mot 1.4 ,ill.

• Liker 1
Skrevet

Under halv pris fra her jeg bor. Her går 19kvm for opp mot 1.4 ,ill.

Hvordan får normale folk med 3 unger råd til å kjøpe bolig når det er så dyrt for 1 soverom?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvordan får normale folk med 3 unger råd til å kjøpe bolig når det er så dyrt for 1 soverom?

Veldig enkelt svar: mange gjør ikke det.

Litt rimeligere utenfor de store byene, men egentlig ganske marginalt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Memories
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å bo i byene/like utenfor byene i knøttsmå leiligheter med høye priser. Vi bor i en leilighet på 50kvm nå, og jeg syns det er utrolig trangt. Fatter ikke hvordan folk får plass til tingene sine og seg selv på 30-40 kvm. Kunne ikke vurdert engang å kjøpt en leilighet/et hus på under 100 kvm, men folk prioriterer heldigvis forskjellig :P

Skrevet

Er det noen måte man kan finne ut når felleskostnadene øker?

Anonym poster: e73a77da811e08fd7d7c5fa5fcd43239

Jævlig høy var vel å ta i litt. De skal jo tross alt dekke driftskostander, samt nedbetaling av andel fellesgjeld.

Den er billig pga. beliggenhet, og fordi ikke hvem som helst kan kjøpe den (aldersgrense).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...