AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Har jeg vinduet på gløtt blir det iskaldt, men godt med frisk luft. Har jeg vinduet igjen blir det kjølig, men dårlig luft. Har jeg ovnen på blir det støv-luft. Dobbel dyne, ullpysj, varmeflaske og åpent vindu? Hva gjør dere andre? Anonym poster: e97ca5e8caaf72b28eb55681340817d5
Gjest X-1 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Ha vindu åpent noen timer på dagtid og lukk det ein time eller to før leggetid.
Isd Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har alltid sovet med vinduet på gløtt, etter at jeg flyttet hjemmefra. Liker å ha det iskaldt på soverommet. Blir jo uansett godt og varmt under dyna Bruker hverken pysj eller varmeflaske, forresten.
Knitcat Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Har vinduet åpent og klær på meg/bruker ekstra dyne.
Thorn Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Da jeg bodde i andre etasje hadde jeg vinduet åpent, to-tre dyner, ullteppe og sengeteppe. Da var det kaldt og friskt i rommet, men varmt og godt i hiet mitt Nå bor jeg i en kjeller med myyye edderkopper rett utenfor vinduet, så her får heller soveromsdøra stå åpen for at det ikke skal bli tett luft...
Nalaya Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har alltid vinduet åpent om natta. Eneste minuset med kaldt soverom er at det er et helvette å komme seg ut av senga om morgenen
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg trives best i et kaldt soverom og med frisk luft. Her står vinduet oppe. Jeg regulerer temperaturen på dagtid ved at jeg har på varmeovnen type 17 grader. Jeg er veldig frossen av meg og trenger at det ikke er iskaldt når jeg går og legger meg samtidig som jeg trenger det kjølig på natta. Når jeg står opp så er det bare litt ekstra kaldt, men da skal jeg jo opp og ut av soverommet. Jeg har dundyne og regulerer litt med pysj og sokker i starten. Når jeg er varm nok under dyne så tar jeg det av meg. Anonym poster: ddb60c6951353fcd69693cb33647e9a0
challenger Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har vinduet på full vreng jeg, og ligger nesten uten dyne isprinsesse som jeg er:p Sover som en stein om det er kaldt i rommet jeg, skjønner ikke hvordan folk klarer å sove uten så mye som et lite gløtt på vinduet. Han jeg bor med vil nok derimot ha 25 grader på rommet, så han lukker vinduet så fort jeg har sovna. Sånn ender det i krangel midt på natta, han er kald, jeg er varm!
Gjest Snoken- Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Vinduet er rett over hode mitt når jeg ligger i senga, før hadde jeg vinduet helt åpent. Når det var vinter ute var det vinter inne på rommet mitt. Det ble et slit å komme ut av senga da, så nå har vinduet såvidt på gløtt nok til at jeg akkurat for det friske kalde lufta i fjeset, blir det for varmt legger jeg meg i nestenfosterstilling med det øverste beine viklet inn i dyna, mens det andre ligger ute, eller så jeg lar jeg begge bena stikke ut.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 Det er veldig problematisk her i gården. Jeg bor på hybel, så jeg har jeg ikke soverom. Om dagen må jeg ha det varmt om jeg skal klare å oppholde meg her og jobbe med skolearbeid og når jeg våkner opp om morgenen liker jeg å ha det varmt, jeg har ikke en varm stue jeg kan gå, så det må være varmt om jeg skal klare å stå opp om morgenene. Men, om natta må jeg ha det kaldt, jeg liker ikke å sove i rom som er varme, jeg sover best når det er kalt på rommet. Det blir med andre ord aldri riktig. Anonym poster: 3f5c267c50e0acee47cfc5b73f58a959
Minya Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Varmemadrass under madrassen og åpent vindu :D Det er alltid godt og varmt under dyna hos oss om vinteren
missdior Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 har vinduet lukket på dagtid, åpner det når jeg legger meg
Nepenthe Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Har alltid vinduet åpent, så nå er det ganske kaldt der inne, heldigvis er det varmt og godt under dyna Og så våkner jeg fortere til når jeg står opp (kan bli litt vanskelig å faktisk stå opp da, kaldt utenfor men varmt innenfor )
skreppamedleppa Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Kjenner igjen dette problemet ja. jeg har aldri klart å ha vinduet åpent verken sommerstid eller vinterstid når jeg sover, men om vinteren gjør ikke det så mye da jeg er en ekte frysepinn. Jeg tar en stormlufting på 10-15 min før jeg legger meg, så kryper jeg opp i sengen med både varmepose og lameskinn, men takler ikke sove med klær på + varmeovn som er innstilt på 15 grader, har jeg ovnen på mer enn det våkner jeg alltid med en ekstrem hodepine, mindre enn det og jeg våkner om natten av at jeg fryser 1
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Som en annen her sa: Vinduet lukket hele dagen og åpent hver natt. Må ha luft når jeg sover, unntaket er når det styrtregner og vinden står mot vinduet ... da har jeg det lukket. Har aldri forstått de som klarer å ha ovn på soverommet. 1
Medlem Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Jeg har alltid vinduet på gløtt, og justerer jeg heller litt på radiatoren dersom det blir for kaldt.
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Har vinduet oppe. Er nok 10 grader på rommet mitt for tiden. Men jeg har en utrolig god dyne som varmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå