Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være grunnen til at enkelte har så lite verdighet at de stikker fra et forhold uten å snakke med den andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svakhet.

Skrevet

Det kan jo være fordi de føler at den andre har gjort noe som gjør at de ikke har noen verdighet i det hele tatt?

Anonym poster: f21b5903259175134fa5d5b3c11a0a4d

• Liker 1
Skrevet

Veldig dårlig erfaring med kommunikasjon i tilsvarende situasjoner. Brent barn osv.

Skrevet

Veldig dårlig erfaring med kommunikasjon i tilsvarende situasjoner. Brent barn osv.

Hvis en har dårlig erfaring med kommunikasjon selv, burde en ikke da la være å utsette den andre for noe tilsvarende?

Dårlig gjort å la andre gjennomgå noe en selv misliker.

Skrevet

Hva kan være grunnen til at enkelte har så lite verdighet at de stikker fra et forhold uten å snakke med den andre?

Tror du må gi noen flere opplysninger før jeg kan svare på dette.

Skrevet

for min egen del fordi den andre personen har gjort noe eller oppført seg på en måte som gjør at jeg blir "målløs" på en måte. det føles som ingen vits og man vil bare løpe langt langt vekk fra personen. det er min erfaring. og nei, synes ikke det er svakhet eller feigt. det handler mer om håpløshet

Skrevet

Jeg blir sånn iblant.. OG ja, jeg hvet det er håpløst.

Men for meg ihvertfall, er det fordi jeg er svært følsom, samtidig som jeg syns det er pyton å snakke ut om følelser og tanker med andre. Velger heller å gå til rotfylling da. Så istedet for å snakke om følelsene og tankene mine, blokker jeg ut iblant.. Huff.. ikkje braa

Skrevet

Selv om den andre skulle ha oppført seg dumt, eller hva det måtte være, så synes jeg det er allminnelig folkeskikk å gi en forklaring på hvorfor jeg går. Virker rett og slett feigt bare å stikke.

Skrevet

Hvis den som blir sittende igjen har gjort noe galt eller såret den som går, synes jeg ikke den som går har plikten til å si fra. Det er heller den som sitter igjen som bør løpe etter og enten be om unnskyldning, eller spørre hva som er galt om man ikke har skjønt det.

Skrevet

Hvis den som blir sittende igjen har gjort noe galt eller såret den som går, synes jeg ikke den som går har plikten til å si fra. Det er heller den som sitter igjen som bør løpe etter og enten be om unnskyldning, eller spørre hva som er galt om man ikke har skjønt det.

Hjelper vel ikke mye å løpe etter og spørre hva som er galt hvis man blir utsatt for ignorering eller silent treatment..

Anonym poster: 174ebc6af66cc4b9ef45d24fdb003d0c

Skrevet

Det er en forskjell på å ikke ha ord fordi man er så opprørt og såret, og å bevisst bruke silent treatment, som er en manipulasjonsmetode (oftest benyttet av umodne mennesker, faktisk).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...