Gå til innhold

Sende melding til tidligere ONS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel i 1 år noe jeg trives mye med :D Men jeg savner sex. Hvordan er "reglene" for sending av meldinger til tidligere sex partnere/ONS. Er singel, men har lyst på action i bingen med verdens herligste ONS. Hva bør jeg evt si på meldingen... Kan jeg eventuelt begynne med :" Takk for sist"

Har ikke lyst på kjæreste, men sex er et behov. Vil gjerne ha sex med en jeg føler meg litt trygg på, og ikke minst en jeg er seksuelt tiltrukket av.

Flere i samme situasjon?

Anonym poster: 9a5d819b23e5756fba1ca44d15d233e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke akkurat påstå at jeg forstår hva som skulle være trygt med å ha sex med folk som ligger med alt som har puls da men.

• Liker 2
Skrevet

Enig med Steinar. Trygg på en ONS? Øøøø...

• Liker 1
Skrevet

Enig med Steinar. Trygg på en ONS? Øøøø...

Synes han er fantastisk i senga;) Oh yes han gjør meg trygg. Har møttes 4 ganger etter første gangen vi hadde sex, men nå er det lenge siden. Kontakten ble plutserlig brutt.

Kan dere heller svare på spørsmålet... Elsker singelivet og gidder ikke å ha sex med noen jeg ikke er tiltrukket av.. Forslag til hva jeg kan sende?

Skrevet

Kan du ikke bare skrive noe sånt som du er inne på... Takk for sist. Hva driver du med for tiden?

Eller noe sånt, for å åpne kommunikasjonslinjen igjen.

Anonym poster: 882f46ec84baf0b6a442e25470f2155f

Skrevet

Kan du ikke bare skrive noe sånt som du er inne på... Takk for sist. Hva driver du med for tiden?

Eller noe sånt, for å åpne kommunikasjonslinjen igjen.

Anonym poster: 882f46ec84baf0b6a442e25470f2155f

Jeg kan kanskje det.. Vurderer å skrive en nøytral medling med :" Hei, takk for sist. Hvordan går det med deg? Er vel kanskje ikke mere å tenke på :P

Skrevet

..... ja, for å svare på spørsmålet. :) ....og så ville jeg slengt med en liten setning om at det hadde vært hyggelig å treffes igjen kanskje? Hvis jeg hadde fått en random melding fra en tidligere flamme uten noe mer enn "hvordan går det?" - så hadde jeg kanskje ikke svart, hadde bare lurt på hvorfor han skrev til meg. Bedre at du gjør det klart hvorfor du tar kontakt.

Skrevet

Det anbefales ikke. Eller jeg anbefaler det ikke

Skrevet

..... ja, for å svare på spørsmålet. :) ....og så ville jeg slengt med en liten setning om at det hadde vært hyggelig å treffes igjen kanskje? Hvis jeg hadde fått en random melding fra en tidligere flamme uten noe mer enn "hvordan går det?" - så hadde jeg kanskje ikke svart, hadde bare lurt på hvorfor han skrev til meg. Bedre at du gjør det klart hvorfor du tar kontakt.

Takk for konkret svar =) Jeg skal jeg faktisk gjøre;)

Skrevet

Det anbefales ikke. Eller jeg anbefaler det ikke

Hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...