Gå til innhold

Hvordan tror dere en slik kjole sitter på min kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere en kjole med lik fasong kommer til å sitte på min kropp? Bruker størrelse M/L til vanlig. Har alt jevnt fordelt egentlig, kanskje litt store lår og litt ekstra på magen, men ikke noe som plager meg. Har ikke noe spesielt brede skuldre, men har litt store hofter, men smal midje, og C cup i BH. Er forresten 18 år. :)

Så en kjole på en butikk i byen her om dagen, men fant den ikke på nettet. Men den var veldig lik fasong som denne kjolen, utenom den "splitten" nederst, og var helt ensfarget kremhvit.

http://www.zalando.no/tfnc-viva-eden-kjoler-pink-tf121c00w-003.html

Anonym poster: da33350279fdc955c62b709234f9706f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv den? :klo:

Anonym poster: 986de4f39880e91ed6acb1fa9c97a237

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvor høy du er. Det er ikke pent om man kan se rett inn i ratataen din.

Skrevet

De hadde bare noen få xs igjen av kjolen, men skulle få inn nye i løpet av de to neste ukene. Lurer bare på om det finnes noen "regeler" som den kjolen bryter. :) Er 167 cm høy!

Gjest Tidssone
Skrevet

Det der er ikke en kjole, det er en topp.

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk bestilt meg den kjolen du linker til!! Har også størrelse L, og har omtrent din høyde også. Kan skrive litt når jeg får den i posten? :)

Skrevet

TS her. :)

Synes fine korter er fine jeg, er jo 18 år også, og slik lengde er vel ganske normalt på de på min alder.

Ja, gjerne skriv litt om den her, MarianneHaa, kanskje jeg bestiller denne istedet :fnise:

Skrevet

Likte ikke splitten på denne, men tror nok fasongen skal passe deg fint :) Den gir deg fin timeglass-figur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...