Gå til innhold

Hvordan "smalltalke" via facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en som jeg har ganske god kontakt med via fb, sms og tlf. Problemet er at han reiser en god del i jobbsammenheng. Akkurat nå er han visst i England.

Vi snakker sammen flere ganger i uken, men nå har det vært stille en stund. Skjønner jo at han jobber og er opptatt med det, er kanskje sliten osv, men et par setninger går vel kanskje an å skrive fordi. :) Han var nylig i Afrika, men sendte titt og ofte meldinger på facebook likevel.

Nå føler jeg at jeg vil sende han en mld, men hva i all verden skal jeg skrive? Jeg har rett og slett gått tom for smalltalk, vi har vel kanskje snakket om det meste i det siste...

Hva snakker dere med typen deres om hvis han er borte? Hva ville du som mann ha likt å fått melding om..?

:)

Anonym poster: 0ebe566dba229421a8a4d821268176e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det alltid er han som tar kontakt først så er det jammen meg på tide at du tar kontakt med han :) Hva du skal snakke om? Er du ikke intressert i å høre hvordan han har det? Han har jo vært i Afrika, hør om han fikk sett noe av Afrika mens han var der på jobb. Eller høre om hvor lenge han skal være i Engeland og at du synes han er heldig som reiser så mye i jobben.

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at vi allerede har snakket om Afrika, og England har han bare vært siden i går! :fnise: Kanskje ikke så veldig mye spennende som har skjedd på bare noen timer.. Kan jo gi det et par dager, kanskje han skriver til meg først om et eller annet spennende som har skjedd :)

Er som oftest han som tar kontakt ja, men jeg gjør jo det også. Er bare redd for å skyve han vekk, mase for mye. Er litt i overkant interessert i denne fyren og vil ikke skremme han vekk med et lass med meldinger :)

Anonym poster: 8ceab538b1266bb9e11ad8f8721d8d59

Skrevet (endret)

Så "Stille en stund" er altså noen timer??? Eller et par dager?? Og så får du panikk og må redde det hele ved å kontakte han?? Bare la han jobbe og styre med sitt mens du styrer med sitt.. :) Du hører nok fra han snart :) Kanksje det kunne vært greit å IKKE være tilgjenngelig på Facebook alltid også :)

Hvis du alltid er tilgjenngelig så tenker han at du kanskje ikke har noe eget liv?

Endret av Nettinettet
Skrevet

Hehe, neida, da har du nok misforstått litt :) Han har vært i England bare i noen timer, men vi har ikke snakket sammen på noen DAGER! :)

Snakket sist sammen for litt over en uke siden, noe som er litt uvanlig da vi prater sammen hver dag, men han sa DA at han lander i England på tirsdag, altså i går, var derfor jeg nevnte at han har vært i England i bare noen timer i forrige innlegg. :) Men vi har som sagt ikke pratet sammen på over en uke.

Ja, jeg får gi det noen dager så tar han vel kontakt tenker jeg, er bare at jeg sjeldent vet hva jeg skal snakke om, det var litt derfor jeg skreiv innlegget også :)

Skrevet

Spør han om tips om noe, noe som har gått i stykker eller ikke fungerer, og at du vet ikke hva du skal gjøre. Bare for å vise at du ønsker tips fra HAN ;) For min del hvis jeg føler det sånn med en jeg flørter med, bruker jeg å spørre hva "det og det" betyr. Han er fotballinteressert, jeg lurte på f.eks hva offensivt betydde, og han forklarte det - noe som igjen førte til mer snakk :)

Anonym poster: fea0da5fe8580402273ea3a879cc1b6d

Skrevet

Da kunne du ha skrevet til han når du ser han er aktiv " Kommet deg trygt til England nå?" "Hvor lenge blir du?"

Og så har dere en samtale.. :)

Skrevet

Jeg ser aldri når han er aktiv. Han er aldri pålogget på chatten, aldri status som pålogget på skype selv om han faktisk er det and so on...

Sendte han en mld i gårkveld, enda ikke fått svar. Men det blir vel tenker jeg. :) Må bare smøre meg med litt mer tålmodighet. ;)

Har ofte spurt om hvordan ting fungerer, hva som kan være galt med f.eks bilen osv, bruker som regel å få svar, men vil ikke stå frem som en som ikke vet noen ting heller. Tenker alt for mye, tekster alt for lite.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...