Gå til innhold

Fin "hverdagsdressbukse" til dame - hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari
Skrevet

Er det noen som har sett en bukse til dame ala det jeg kaller hverdagsdressbukse?

Litt dårlig på å forklare her kanskje, men jeg ser etter en bukse som ikke er jeans, og ikke alt for skinnende, slik penbukser kan være. Ser for meg at et stoff med innslag av ull, eller tweedaktig kan være fint, men er sannelig ikke sikkert. Vet bare at jeg vil at det skal være litt skikkelig, ikke flimsete, og at jeg ikke vil ha en buske med sleng nederst, for jeg liker å kunne brette den opp, særlig på slapsete dager.

Siden jeg knapt vet hva jeg ser etter spør jeg her, og håper at noen har forslag. Ser for meg at jeg kan være både avslappet kul og dresset opp i en slik bukse, men klarer ikke helt å finne det jeg (tror) jeg ser etter.

Så, Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, jeg så en bukse som passer den beskrivelsen nøyaktig for ikke så lenge siden, men jeg klarer ikke huske hvor det var. Irriterende!

Jeg fant noen andre, men de er alle "skinnende":

Fra Zara

Fra HM

Fra HM

Hvis jeg kommer på hvor jeg så den andre skal jeg si fra :)

Anonym poster: f19388187683d64384abfd0bfaa4b5d7

Skrevet

Noe sånt, eller er jeg helt på vidda her?

Gjest mari kontrari
Skrevet

Begge de som er postet fra Zara kan ha potensiale. Likte spesielt godt at den siste var i ull, innbiller meg at det blir finere en ren polyester. Må kanskje ta meg en tur dit neste gang jeg er i Oslo. Synd den siste ikke var i flere farger, forøvrig, selv om svart gjerne er et trygt valg.

Den ene fra HM har jeg faktisk prøvd, men den satt ikke pent på meg dessverre, også ble den for kort i bena :(

Tar gjerne i mot flere tips :)

Skrevet

Har du sett på kapp ahl? Jeg kjøpte en der for ikke så lenge siden..

Ellers har brandtex en del fine bukser, utrolig nok (jeg trodde det var et merke for 60+ men tok litt feil der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...