AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg og kjæresten min har bestemt oss for å begynne å prøve å få barn. Vi ønsker dette veldig begge to.Men nå viser det seg å skulle være vanskeligere gjort enn sagt. Jeg har alltid visst at noe har vært galt med underlivet mitt, og jeg har ikke brukt prevensjon siden jeg var 18 som er snart 7 år siden. Jeg var til GU i vår og da fant vi en cyste, og denne var jeg nå på kontroll til, og nå var det veldig forandret, så gynekologen var beskymret for den, så jeg må operere den bort i nærmete framtid. Men han nevnte samtidig at jeg hadde tette eggledere, og at det mest sannsynlig hadde kommet av en gammel klamydia infeksjon... (som pikken av en utro x gav meg for mange år siden) Han sa at dette ville gjøre det en god del vanskeligere for meg å bli gravid om egglederen min har tatt skade av denne infeksjonen. så det jeg i grunnen lurer på er det noen som har opplevd å ha hatt tette eggledere? Og blitt gravid? Vi har prøvd i over ett år nå, uten hell... Anonym poster: 1619996e977314d17f1a1ac3821c26aa
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Så gyn kunne se på ultralyd at eggstokkene var tette, altså? Hørtes litt rart ut. Trodde man måtte ta kontrastveske for å se det. Om de er tette av slim kan de åpne seg innimellom/etterhvert.. Men om de er tette pga arr av infeksjon så er prøverørsmetoden så og si eneste alternativ. Når det er sagt så vil du ha god sjanse for graviditet.. Det vil jo bli det samme som ved samleie; bare i kontrollert form. Anonym poster: 3e46b431ed6e5e5c9f6c396b8154611f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå