Gå til innhold

Samborskap som har vært slutt 3 ganger

Anbefalte innlegg

Gjest Tasha29
Skrevet

Jeg vet ikke hvor enn man skal begynne kan si det sånn at dette forholdet har vært slutt 3 ganger. Min møbler står hos mine foreldre. Nå har det gått 1år uten problemer. Har begynnt å tære på jeg bo i en bag og en kommode med klær hjemme hos han. Vi har til sammen til sommern 6år og kjent 7år alder min er 29 hans 32. Har lyst til at noe mer skal skje innen forholdet,men han har unnskyldninger.Føler står å stamper. Kan tilfølje at vi har ingen barn.Hans hus,som må pusses opp men økonomi stopper litt opp. Alt er liksom bra men føler det mangler noe. Noen som kan komme inn med litt komentarer el lign. Er liksom nedfor

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

var i et forhold fra 18 til 26 på samme måten. Frahverandre flere ganger (4) da barn kom endte det i brudd. Den gang så jeg ikke skogen for bare tre.

I dag mange år etter og klokere så ser jeg at det ikke hadde funka fra første dag.

da et forhold tærer så mye skal du tenke deg om. Du kan unngå mange problemer før dere eks får barn.

tenk igjennom det. Er det stabilt, oppriktig glad i hverandre, dere kan bygge en felles plattform, dere er enig i oppdragelse av barn. Dere er målbeviste ang økonomien osv.....

Ting blir tross alt vanskeligere da dere har felles bo og barn og økoomi og ordne opp i. Da kan man sitte til sirup langt oppover halsen.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har dere ikke klart å få et stabilt forhold etter så mange år, er det vel liten sjangs for at det blir det. Men det er jo bare du som kan svare på om det er verdt det, men jeg hadde ikke orket et forhold som ikke var stabilet etter så lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...