ElleM Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 ...hva kostet den, og er du fornøyd? Jeg får panikk av foundation, men trenger titt og ofte noe å dekke mørke ringer under øynene med (småbarnsmamma-øyne). Jeg akter å unne meg en god concealer, og har lurt på bla. Clarins Touche Eclat. Hvilken er DIN favoritt?
Gjest Gjesta Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Christian diors hydrating concealer.
Fat Sally Lee Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Touche èclat (som forøvrig kommer fra Yves Saint Laurent) er helt super til både ringer under øynene og andre ujevnheter i huden. Clarins Èclat Minute er også et godt valg. Clarins' concealer inneholder lysreflekterende partikler, og ser veldig bra ut under øynene. Begge concealerne har penseltupp til påføringen. Praktisk og lett å legge pent. Begge koster 180 - 220 på parfymeri. Jeg har prøvd begge, men er mest fornøyd med Clarins concealer. Hold deg for all del unna concealere i stiftform og Estee Lauder's concealere.
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Jeg får også panikk av foundation, og jeg bruker concealer under øynene og der det ellers måtte trenges. Jeg bruker concealer i penneform fra Kanebo, og er veldig fornøyd. Finnes i tre farger, tørker ikke ut huden, og kostet 245,- sist jeg kjøpte den (i september-oktober).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå