Gå til innhold

Farger?

Gunn Mariann

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Dette temaet har sikkert vært oppe før men jeg er litt usikker.

Hvilke farger skal dere bruke i bryllupet deres? Vi skal ha hvitt og gull. også kanskje lilla. Tenkte da å kjøpe lilla tyll å legge det i midten av bordet.

Men jg er litt skeptisk til lilla..........noen andre som skal ha det? Kanskje jeg burde velge en annen farge som passer for oss begge??

hjelp meg ....jenter

Klem Gunn Mariann :D12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Vi skal også ha hvitt og gull i bryllupet vårt. Vil også tro at vi i tillegg kommer til å bruke en av fargene i buketten min. Sannsynligvis blir dette rød eller burgunder.

Får håpe at bordet blir flott og at vi klarer å gjøre det stilfullt.

Hvis du skal ha lilla tyll, så pass på å ikke kjøp en som er for knall i fargen. Og prøv ut på forhånd slik at dere ikke synes bordet så selve dager blir for "sprekt".12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha hvitt, sølv og gull. Er litt usikker om jeg skal ha farge på brudebuketten min, og hvis jeg skal ha det, om jeg skal bruke fargen i resten av dekorasjonene også...

Det finnes veldig mange fine lillanyanser rundt om nå siden det er "motefarge" icon_smile.gif Det blir sikkert kjempelekkert! Men jeg er enig med KristinK om at du ikke bør velge for knall farge icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha champagne og grønt. Og det håper vi på å få til å være gjennomgangs farger i alt fra innbydelse, via blomster og bord til takkekort.

Vet ikke helt hvordan vi gjør det med borddekking da vi skal ha det på et selskapslokale og de står for det, men jeg håper på litt lys og litt blomster + servietter som passer (dvs. ikke hvitt).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal ha grønt og rødt, men det vil kun være i form av eføy med noen røde roser spredt på bordet, og noen røde roser og eføy i min bukett. Ellers er alt hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha lilla som farge.

I tillegg til hvitt og sølv.

Har kjøpt inn lilla silkestoff, som jeg skal dandere til i midten på bordene, og så skla vi strø over sølv stjerner og glitter. I tillegg skal vi legge hvite blomster innimellom silken.

Ellers skal vi ha hvite linduker og servietter, og bordkortene er vinglass som vi skriver inn navnene våres pluss datoen på stetten. Så skal vi med sølvbånd binde fast et hjerte i lilla med navnet på i sølv.

Dette ble kanskje litt rotete forklart, men jeg tror det blir skikkelig stilig.

Og forresten så er lillafargen vår ganske knall. Men det ble kjempefint til alt det hvite og sølvet synes vi!

Lykke til!!!

^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal la fargespekteret bre seg fra møøøøørk rosa (nær burgunder) opp til kald gammelrosa. Dette går igjen i brudepikekjoler, blomster og servietter. Bordet for øvrig skal være i hvitt og gull.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha kremhvitt, grønt og gull.

Dette går igjen i invitasjoner, bordkort, forhåpentligvis brudebukett (som jeg ikke har bestemt meg for enda) og pynt i lokale. Blir så fint såh!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi har ikke snakket om det, men jeg håper på sølv og sort....passer til kjolen min:) Men DET har jeg jo ikke tenkt å si til min tilkommende da:)

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: lilletroll den 2002-02-28 14:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ender vel opp med krem/off-white (som den nöytrale fargen), gull (for glamour-effekten) og blått (vår felles yndlingsfarge) Dette kommer til å gå igjen i alle dekorasjoner, både i kirken og festlokalet. Tror det blir ganske bra?

Angelina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha mørk, mørk rødt/ burgunder og lilla. Var litt i tvil om fargene ble for dristige sammen, men kom fram til at kombinasjonen er stili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre farger er burgunder, creme-hvit og gull.

Glemte nesten at vi også skal ha grønn eføy også. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sunny den 2002-02-28 18:40 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha fargene: hvit, grønnt og sølv...

Går igjen i alt egentlig - brudebukett, andre blomster, servietter, lys... + + +

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif Har alltid drømt om masse røde roser, men har ombestemt meg.. Det blir kremfarger (hvite, gule, rosa/lilla) og sølv og gull.12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...