Gå til innhold

Meninger om brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smal over skuldre og rygg tror jeg at jeg er, men kan ikke påstå at mine 162cm er så mye høyde ;)

Jeg er bare 160 cm. Men prøv, det kan hende den sitter fint likevel! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker kjolen!

sidespørsmål sorry: Til dere bryllupsfolk som sikkert har prøvd en del kjoler - ser organza/silke bedre ut i virkeligheten enn på bilder?

Skrevet

NYDELIG rygg og absolutt ikke "helt lik alle andre brudekjoler", men samtidig veldig klassisk.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Petalouda: gorjuss?

Må si jeg liker veldig godt Lilly kjolene, og i tillegg har de en overkommelig pris! :)

AB: Tror argumentet var ryggen. Og jeg vil si det er noe anderledes med den på grunn av stropper og rygg, 99% av alle brudekjoler (i alle fall på finn.no) er stroppeløse :)

Hun skrev "glorjuss" først. Det betyr "glorious", antar jeg :).

Jeg synes det er en nydelig kjole, en forfriskende avveksling fra alle stroppeløse som det er gått inflasjon i, og som "alle" bruker, uansett kroppsfasong/vekt. Kritisk sans er mangelvare hos mange.

Endret av Arabella
Skrevet

Det der er seriøst den nydeligste brudekjolen jeg har sett! :rodmer: :rodmer: :rodmer: Når jeg skal gifte meg (en vakker dag, må bli forlovet med min kjære først) vil jeg ha en slik kjole. Rett og slett utrolig vakker, og annerledes enn alle disse kjedelige stroppløse variantene som ser helt like ut alle sammen (ja, en lettere overdrivelse, men må få frem hvor nydelig jeg synes den kjolen var). GO FOR IT!!!

Skrevet (endret)

Neida, se her :)

Den er rett og slett gorjuss syns jeg

Petalouda: gorjuss?

He he ja, en (vanlig) omskriving av ordet gorgeous (iallefall i det nettmiljøet jeg vanligvis ferdes i) :)

:)

Endret av Petalouda
Skrevet

Hmm.. det var vel skrevet at man ikke burde være så smal over ryggen. Men det kan jo være lurt å reise å prøve den!

Skrevet

åh, for en utrolig fin kjole! den var bare herlig :blomst:

Gjest Eurodice
Skrevet

Og så ble det plutselig en helt annen kjole jeg valgte. (Skal kanskje sy på stropper da.)

Den er jo akkurat like kjedelig som alle andre stroppeløse kjoler, jo. Det er ikke noe særpreget ved den. Den første kjolen var helt suveren.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en nydelig kjole, en forfriskende avveksling fra alle stroppeløse som det er gått inflasjon i, og som "alle" bruker, uansett kroppsfasong/vekt. Kritisk sans er mangelvare hos mange.

Enig.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Eg fullstendig klar over og enig i det, men dette er faktisk en kjole jeg kan stå inne for, ikke like "påtatt" som andre kjoler har sett ut på meg. Dessuten skal jeg mest sannsynlig ha brede stropper på den :)

Skrevet

Den nye kjolen var helt nydelig, og like fin som den første du hadde i tankene. Lekre detaljer i livet, og stoffet i skjørtet og måten det falt på var lekkert. Videre også den hjerteformede utringningen, og da er det fint at den er stroppeløs.

Stroppeløs med topp som går tvers over, slik at det ser ut som haka ligger helt nedpå, det er stygt det!

Prøvde du kjolen med ryggen? :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Den nye kjolen var helt nydelig, og like fin som den første du hadde i tankene. Lekre detaljer i livet, og stoffet i skjørtet og måten det falt på var lekkert. Videre også den hjerteformede utringningen, og da er det fint at den er stroppeløs.

Stroppeløs med topp som går tvers over, slik at det ser ut som haka ligger helt nedpå, det er stygt det!

Prøvde du kjolen med ryggen? :)

Hyggelig å høre :) Er fornøyd selv, og det er jo det eneste som egentlig teller ;)

Jeg prøvde aldri kjolen med ryggen, men har alltid vært litt usikker på den åpne trekanten, om jeg likte det eller ikke. Kjolen min (veldig rart å si det! :) ) har jeg ingenting å utsette på og de tingene du nevner er faktisk akkuratt det jeg elsker ved den!! Dessuten er det deilig å være ferdig med kjole-letingen!

• Liker 1
Skrevet

Ja, ja, det viktigste er jo at TS selv synes hun blir fin på den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...