Gå til innhold

Meninger om brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Opplever delte meninger om denne kjolen fra Lilly når jeg spør mine venner. Noen synes den er rar, mens andre synes den er nydelig. Selv klarer jeg ikke å bestemme meg. Så om noen vil komme meg noen kommentarer så er dere velkommen til det!

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1505&GroupID=GROUP131&VariantID=VO58

Selv synes jeg den er akkuratt passe stor i skjørtet og jeg liker at det er armer på den, men usikker på bredden på de og på den åpne ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er rett og slett gorjuss syns jeg (og samme merke som miiiin <3)

Skrevet

rar? den ser jo ut som 99% av alle brudekjoler...

Anonym poster: ec602e741c716dd406d101f8340074fd

• Liker 7
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Petalouda: gorjuss?

Må si jeg liker veldig godt Lilly kjolene, og i tillegg har de en overkommelig pris! :)

AB: Tror argumentet var ryggen. Og jeg vil si det er noe anderledes med den på grunn av stropper og rygg, 99% av alle brudekjoler (i alle fall på finn.no) er stroppeløse :)

Skrevet

Petalouda: gorjuss?

Må si jeg liker veldig godt Lilly kjolene, og i tillegg har de en overkommelig pris! :)

AB: Tror argumentet var ryggen. Og jeg vil si det er noe anderledes med den på grunn av stropper og rygg, 99% av alle brudekjoler (i alle fall på finn.no) er stroppeløse :)

He he ja, en (vanlig) omskriving av ordet gorgeous (iallefall i det nettmiljøet jeg vanligvis ferdes i) :)

Og jeg er ellers enig med deg, jeg syns "alle" kjoler er stroppeløse prinsessekjoler, ts sin kjole er goooorjuss :):):)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

He he ja, en (vanlig) omskriving av ordet gorgeous (iallefall i det nettmiljøet jeg vanligvis ferdes i) :)

Og jeg er ellers enig med deg, jeg syns "alle" kjoler er stroppeløse prinsessekjoler, ts sin kjole er goooorjuss :) :) :)

Åååå :sjenert: Men da lærte jeg noe nytt i dag :biggrin:

Skrevet

Den var nydelig! Men om du ikke er helt overbevist selv, ville jeg kanskje kikket videre.

Jeg prøvde først en Maggie Sottero som jeg likte godt, men ikke var helt overbevist om allikevel. Så vi kikket videre, og så fant jeg min fantastiske Ladybird og den var jeg ikke i tvil om på et eneste punkt at jeg ville ha.

Men, for all del! Kjolen var kjempelekker!

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Hmm.. har allerede sett på tusenvis av kjoler og prøvd titalls, har likt mange av de, men tror denne er på topp (av de som jeg klarer å finne ut hvor jeg kan få tak i selvsagt... er jo så mange kjoler i blader som ikke er merket godt nok til at jeg finner de igjen).

Skal på Belle Amie i Bergen en dag å prøve da, så håper at jeg får like god opplevelse der som alle andre jeg har lest om :)

Skrevet

Herregud, den var NYDELIG!!!! Utrolig utrolig utrolig vakker!

• Liker 2
Skrevet

Så på den sist jeg var i København og den er fantastisk!

Skrevet

Får kopiere uttrykket over og si at den er goorjuss! Virkelig vakker!

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin, men ville ikke hatt så stort underskjørt under. Det blir for prinsesse for meg - men, den er fortsatt fin med underskjørtet; av alle "prinsessekjoler" så synes jeg nok slike er de fineste(for meg som virkelig ikke liker prinsessekjolene ;) )

Anonym poster: 334c66c9b8fb03f550ec2b2c5a02489c

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns den var kjempefin! Likte spesielt ryggen :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg synes den var kjempefin, men ville ikke hatt så stort underskjørt under. Det blir for prinsesse for meg - men, den er fortsatt fin med underskjørtet; av alle "prinsessekjoler" så synes jeg nok slike er de fineste(for meg som virkelig ikke liker prinsessekjolene ;) )

Anonym poster: 334c66c9b8fb03f550ec2b2c5a02489c

Skulle nesten tro det var jeg som hadde skreve dette. Kunne nemlig ikke vært mer enig! :fnise:

En annen ting jeg har tenkt litt på er at det er ikke krise om venninner ikke er spesielt begeistret over brudekjolen fordi man da ikke risikerer at man har samme kjole som alle andre i venninnegjengen.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Blir så glad når alle skrive at den er fin, for jeg tror jeg heller mer og mer mot det jeg også! Håper jeg får til å prøve den en dag!

Skrevet

Nydelig! Klassisk snitt, akkurat passe særpreg i detaljene (blonde'stroppene') Nydelig bakstykke.

Skrevet

Prøvde en slik, men var for smal i ryggen gitt.

Har man litt høyde og i tillegg ikke er så smal og over skuldre og rygg, er den nok kjemepfin.

Men kjolen i seg selv er kjempefin, og spesielt bak. :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Prøvde en slik, men var for smal i ryggen gitt.

Har man litt høyde og i tillegg ikke er så smal og over skuldre og rygg, er den nok kjemepfin.

Men kjolen i seg selv er kjempefin, og spesielt bak. :)

Smal over skuldre og rygg tror jeg at jeg er, men kan ikke påstå at mine 162cm er så mye høyde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...