Gå til innhold

Forelsket i en av mine beste venner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så merkelig situasjon jeg har rotet meg inn i. Jeg har forelsket meg i en av mine beste venninner. Det har jeg vært ganske lenge, og hun har en kjæreste.

Det er jo fantastisk å være sammen med henne, og vi har det veldig fint sammen. Jeg har vært åpen med henne tidligere og sagt att jeg virkelig liker henne, og att jeg skulle ønske hun ikke hadde kjæreste, så vi kunne ha blitt sammen. Vi har som vane å rote når vi drikker, men har ikke hatt sex med henne, selv om det hadde vært veldig koselig!!!...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Når vi er sammen er livet ett ok sted å leve, og alt får mening. Jeg skulle så ønske jeg kunne bli sammen med henne, men jeg vil heller forsvinne enn å miste henne som venn.. Det virker som hun ikke har noe problemer med å rote med meg selv om hun har kjæreste..

Åh, jeg er virkelig forelsket i denne jenten.. Og det er ikke akkurat vanlig att jeg forelsker meg i jenter, men hun er ett unntak....

Jeg er så redd hun en dag vil gifte seg med denne mannen, og jeg kommer til å sitte der å dø sakte når hun sier "ja". Æsj :(

Anonym poster: 6093a9f39aa14077ca6fb20d33f867e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hug: Dårlig gjort av henne å rote med deg. Hun burde gjort det slutt med han først.
  • Liker 3
Skrevet

Hvor seriøst er forholdet da? Vært sammen lenge eller kort tid, samboere? Hvis det ikke virker så seriøst kan du bare vente til det blir slutt og så gjøre noen framstøt. Hvis det virker seriøst er det verre. Da burde der ikke rote med hverandre iallfall. (Hovedsaklig hennes ansvar å unngå det da).

Vanskelig situasjon. Du kan fortelle hva du føler og håpe at hun velger deg men da kan du også risikere å miste vennskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...