Gå til innhold

funnet drømmekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele det med noen. Etter utallige timer der jeg har surfet på nett etter kjoler og fire butikker besøkt har jeg nå altså funnet kjolen jeg skal ha på meg når jeg gifter meg med min Kjære til sommeren.

Den sitter som et skudd og jeg er nesten forelsket, Og da i et plagg. Har andre den følelsen når dere fant deres kjole?

Den kostet nok litt mer en jeg hadde budsjettert med men når man finner den rette kjolen tror jeg ikke at jeg klarer og finne noe annet som er billigere så får bare spare på annet.

Anonym poster: ffcfc39f50dcf8e0045e2efe7c9ea2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det er så kjekt å ha funnet KJOLEN! #den følelsen ;)

både jeg og mamma fikk en liten tåre i øyekroken, når kjolen kom på :)

nei, når man har funnet rett kjole, så er det ingen som kan måle seg med den ;)

Skrevet

Måtte bare dele det med noen. Etter utallige timer der jeg har surfet på nett etter kjoler og fire butikker besøkt har jeg nå altså funnet kjolen jeg skal ha på meg når jeg gifter meg med min Kjære til sommeren.

Den sitter som et skudd og jeg er nesten forelsket, Og da i et plagg. Har andre den følelsen når dere fant deres kjole?

Den kostet nok litt mer en jeg hadde budsjettert med men når man finner den rette kjolen tror jeg ikke at jeg klarer og finne noe annet som er billigere så får bare spare på annet.

Som jeg har skrevet tidligere, er bryllup bare et påskudd for å kjøpe en svindyr kjole som blir brukt den ene gangen. Snakk om ødsling med penger som kunne vært brukt på mer fornuftige måter.

Anonym poster: 1a358a5296c0deed5d9a879ccb3902be

Skrevet

søte gode deg, du kan da ikke skrive sånn uten å vise frem biiiiilde !!! :Nikke::hoppe:

jeg hadde samme opplevelse som deg, falt fullstendig for kjolen min, og gleder meg vanvittig til å bruke den :)

• Liker 2
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Enig med Petalouda, vil gjerne se bilde! Synes dette med kjoler er GØY! :)

Skrevet

Som jeg har skrevet tidligere, er bryllup bare et påskudd for å kjøpe en svindyr kjole som blir brukt den ene gangen. Snakk om ødsling med penger som kunne vært brukt på mer fornuftige måter.

Anonym poster: 1a358a5296c0deed5d9a879ccb3902be

Hihi det er bra det er forskjell på folk ;)

Skrevet

Bilde, bilde, bilde! :jepp:

Skrevet

Nydelig kjole! Et veldig godt valg! :)

Skrevet

så fiiin :) go for it :)

Skrevet

Og husk, om noen forteller deg TS at de ikke liker kjolen, IGNORER de! Jeg skal IKKE poste bilde av brudekjole til andre før selve bryllupet, nettopp pga forskjellig smak og slikt :S

Jeg synes kjolen var nydelig, selv om jeg ikke ville brukt den selv ;) Men min drømmekjole er igjen noe mange andre ville slaktet, så pass på å ikke bry deg om folk skriver her at de ikke liker den..

Anonym poster: c0315ecdd3676a1844040a9b2a2546fa

Gjest AnnikenSi
Skrevet

åååh, får helt lyst til å gifte meg jeg nå! haha, Utrolig nydelig kjole!

Skrevet

Wow, for en kjole! Gratulerer. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Du er heldig som har funnet Kjolen! Eg har berre begynt kikkinga på nett ennå...

Og for ein flott kjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...