AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Måtte bare dele det med noen. Etter utallige timer der jeg har surfet på nett etter kjoler og fire butikker besøkt har jeg nå altså funnet kjolen jeg skal ha på meg når jeg gifter meg med min Kjære til sommeren. Den sitter som et skudd og jeg er nesten forelsket, Og da i et plagg. Har andre den følelsen når dere fant deres kjole? Den kostet nok litt mer en jeg hadde budsjettert med men når man finner den rette kjolen tror jeg ikke at jeg klarer og finne noe annet som er billigere så får bare spare på annet. Anonym poster: ffcfc39f50dcf8e0045e2efe7c9ea2ca
Gjest lisha Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Å, det er så kjekt å ha funnet KJOLEN! #den følelsen både jeg og mamma fikk en liten tåre i øyekroken, når kjolen kom på nei, når man har funnet rett kjole, så er det ingen som kan måle seg med den
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Måtte bare dele det med noen. Etter utallige timer der jeg har surfet på nett etter kjoler og fire butikker besøkt har jeg nå altså funnet kjolen jeg skal ha på meg når jeg gifter meg med min Kjære til sommeren. Den sitter som et skudd og jeg er nesten forelsket, Og da i et plagg. Har andre den følelsen når dere fant deres kjole? Den kostet nok litt mer en jeg hadde budsjettert med men når man finner den rette kjolen tror jeg ikke at jeg klarer og finne noe annet som er billigere så får bare spare på annet. Anonym poster: ffcfc39f50dcf8e0045e2efe7c9ea2ca Som jeg har skrevet tidligere, er bryllup bare et påskudd for å kjøpe en svindyr kjole som blir brukt den ene gangen. Snakk om ødsling med penger som kunne vært brukt på mer fornuftige måter. Anonym poster: 1a358a5296c0deed5d9a879ccb3902be
Petalouda Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Måtte bare dele det med noen. Etter utallige timer der jeg har surfet på nett etter kjoler og fire butikker besøkt har jeg nå altså funnet kjolen jeg skal ha på meg når jeg gifter meg med min Kjære til sommeren. Den sitter som et skudd og jeg er nesten forelsket, Og da i et plagg. Har andre den følelsen når dere fant deres kjole? Den kostet nok litt mer en jeg hadde budsjettert med men når man finner den rette kjolen tror jeg ikke at jeg klarer og finne noe annet som er billigere så får bare spare på annet. Anonym poster: ffcfc39f50dcf8e0045e2efe7c9ea2ca søte gode deg, du kan da ikke skrive sånn uten å vise frem biiiiilde !!! jeg hadde samme opplevelse som deg, falt fullstendig for kjolen min, og gleder meg vanvittig til å bruke den 2
Gjest 2013 bryllup Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Enig med Petalouda, vil gjerne se bilde! Synes dette med kjoler er GØY!
Ella1981 Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Som jeg har skrevet tidligere, er bryllup bare et påskudd for å kjøpe en svindyr kjole som blir brukt den ene gangen. Snakk om ødsling med penger som kunne vært brukt på mer fornuftige måter. Anonym poster: 1a358a5296c0deed5d9a879ccb3902be Hihi det er bra det er forskjell på folk
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Og husk, om noen forteller deg TS at de ikke liker kjolen, IGNORER de! Jeg skal IKKE poste bilde av brudekjole til andre før selve bryllupet, nettopp pga forskjellig smak og slikt :S Jeg synes kjolen var nydelig, selv om jeg ikke ville brukt den selv Men min drømmekjole er igjen noe mange andre ville slaktet, så pass på å ikke bry deg om folk skriver her at de ikke liker den.. Anonym poster: c0315ecdd3676a1844040a9b2a2546fa
Gjest AnnikenSi Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 åååh, får helt lyst til å gifte meg jeg nå! haha, Utrolig nydelig kjole!
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 (endret) Nydelig kjole TS :D Jeg vil bare dele en som jeg drømmer om! Men må finne meg en mann først.. Bilde: http://cloud.artwedd...-Bodice-(1).jpg Synes stoffet er så fint Endret 20. november 2012 av SmurfeLurfen
*Frida* Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Du er heldig som har funnet Kjolen! Eg har berre begynt kikkinga på nett ennå... Og for ein flott kjole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå