Gå til innhold

"Høra, jeg gir faen i om han prøvde å voldta deg. Du hadde uansett fortjent det!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen til en venn av meg prøvde det ved flere anledninger på samme kveld. Vennen min driter i det så lenge han ikke klarte å voldta meg. Han sier at jeg må skjerpe meg, det er ikke ille å bli forsøkt voldtatt. Så sier jeg at det var jo ikke rolig,han prøvde jo å dra av meg klær osv. Hanmener fortsatt at hvis jeg hadde blitt voldtatt så hadde det vært noe å bry seg om men ikke ellers..

Har han rett?

Anonym poster: 783bc445c78bd2e468821265af38951d

Videoannonse
Annonse
Gjest Stronger
Skrevet

NEI, han har ikke rett! Hva slags venn er dette egentlig, som ikke bryr seg om det? Det er jo et like alvårlig problem, selv om du slapp unna denne gangen. Tenk om neste jente ikke gjør..

• Liker 17
Skrevet

Hadde ikke det kommet noen inn, så hadde han klart å fullføre.

OK. Takk for støtten,

Anonym poster: ef014a50c0c271337053b49323ca0db0

• Liker 1
Skrevet

Denne personen må være ødelagt

At han ikke bryr seg om at du lider, er ille nok,men at han i tillegg mener at du hadde fortjent det?

NEI,han har ikke rett,han er en drittsekk!

• Liker 12
Skrevet

Hadde jeg en "venn" med så lite respekt til meg ville et slikt utsagn kroken på døra til "vennskapet" vårt.

Han er sikkert konfliktsky, ( som mange menn er ) og tørr ikke å ta affære med kompisen sin, og skyver derfor ansvaret på deg som er sannsynligvis svakere.

Ellers så vil han ikke blande seg og mener at du må ordne opp selv med denne mannen ang. det som skjedde.

Feigt er det uansett..

• Liker 5
Skrevet

På tide å rydde opp i vennekretsen?

• Liker 11
Skrevet

Jeg var servitør på en fest en gang, da jeg gikk inn på bakrommet for å hente mer drikke, gikk en fyr etter meg, han slo igjen døren og skulle voldta meg. Det var med nød og neppe, guds egen hjelp at det ble avværget. Typen min gikk og slo ham halvt i hel dagen etter.

Jeg sier ikke at det er slik man skal reagere, men det er mer rett å reagere sånn enn å si at det er fortjent, eller at det ikke er så farlig.

Anonym poster: 15b8bdfc37ff43ccde19b47a5f02a2ad

• Liker 13
Gjest oreokaka
Skrevet

Herlighet! Denne "vennen" din er ikke noe venn. Finn deg nye, ORDENTLIGE venner. Noen som fortjener å være vennen din.

• Liker 3
Skrevet

Anonymebruker:

Oi. Stakkars deg! :( Hvordan reagerte du følelsesmessig osv etter hendelsen? Sa du det til familie,

Anonym poster: ef014a50c0c271337053b49323ca0db0

• Liker 1
Skrevet

Nei, han har ikke rett. Han har så feil som det går an.

Jeg ville heller ikke kalt han en venn.

Anonym poster: deb9d34411b49fb584ba5d6a9dc402bf

• Liker 3
Skrevet

Jeg var servitør på en fest en gang, da jeg gikk inn på bakrommet for å hente mer drikke, gikk en fyr etter meg, han slo igjen døren og skulle voldta meg. Det var med nød og neppe, guds egen hjelp at det ble avværget. Typen min gikk og slo ham halvt i hel dagen etter.

Jeg sier ikke at det er slik man skal reagere, men det er mer rett å reagere sånn enn å si at det er fortjent, eller at det ikke er så farlig.

Det sier jeg... Velfortjent, burde egentlig klippt av tissen på han. .. Men juling er en fin start... :)

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er på ingen måte mer rett. Det er ulovlig, og han synker ned på nivået til din overfallsmann. Da er det bedre å være en dust som trådsarters kompis.

• Liker 1
Skrevet

Er dere fra østfold?

Anonym poster: ffa5bdf1bd3db35788f141951f8ba587

Skrevet

Nei, det er på ingen måte mer rett. Det er ulovlig, og han synker ned på nivået til din overfallsmann. Da er det bedre å være en dust som trådsarters kompis.

det er ulovlig å prøve å voldta også.

• Liker 7
Skrevet

det er ulovlig å prøve å voldta også.

Ja, og de som gjør det bør stilles for retten og dømmes der. Det blir jo bare kaos hvis alle skal drive å banke opp de som har gjort noe galt. Da må jo noen banke de som banker de som gjør noe galt i første omgang, og så må noen banke de som banker de som... ja, du skjønner tegninga.

Skrevet

Ja, og de som gjør det bør stilles for retten og dømmes der. Det blir jo bare kaos hvis alle skal drive å banke opp de som har gjort noe galt. Da må jo noen banke de som banker de som gjør noe galt i første omgang, og så må noen banke de som banker de som... ja, du skjønner tegninga.

Ja, klart det. Men som sagt, ikke noe jeg direkte støttet og jublet over, men vet du.. En del av meg tenkte "da tenker du deg om før du forsøker å voldta noen igjen, kanskje..".

• Liker 5
Gjest grapefrukt
Skrevet

Du trenger hvertfall ikke fiender TS, når du har så flotte venner.

Ville droppet dem begge, og aldri sett meg tilbake.

• Liker 5
Skrevet

Det sier jeg... Velfortjent, burde egentlig klippt av tissen på han. .. Men juling er en fin start... :)

Glad vi har demokrati, så ikke sånne som deg får styre straffenivået i landet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...