Gå til innhold

Betatt av stamkunde...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i en dagligvare butikk og er blitt så sinnsykt betatt av en stamkunde, er innom neste hver dag. Han er så utrolig sjarmerende, smiler å ser alltid på meg. og tuller ofte med meg, sier alltid "Tusen Takk" OG "hade bra". Syns bare hele fyren er så utrolig herlig! Vet jo ikke hva jeg skal gjøre, lyser opp når jeg ser fyren, når han kommer sier han alltid hei og når han kommer, så er det rett før hjertet mitt hopper ut.

Klarte å spore meg frem til hvem han var, la han til på fb....... Han godtok, men har ikke snakket med han, og han har ikke vært online.

Men jeg er så utrolig betatt, at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er utrolig sjenert og har aldri spurt en mann ut tidligere.....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare starte med å skrive "Hei" f.eks ? :)

Skrevet

På et tidligere forum jeg var på, var det en veldig lik situasjon.

Etter å ha kikket på hverandre en god stund (husker ikke om det var måneder eller år), ble hun oppfordret til å gjøre dette:

Skrive navn og telefonnummer (+ evt en liten beskjed) på en lapp, som hun skulle levere til han sammen med vekslepenger/ kvittering. Idag har de vært sammen i over 2 år :D

Det er jo én ide å kopiere da :)

Evt. ta kontakt på facebook, spørre ham han har planer, finne en film eller noe, og spørr han om han vil bli med? :)

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Hehe, det er faktisk ei som gjorde akkurat det samme med en av kameratene mine, noen måneder tilbake.

Tror faktisk det begynner å nærme seg noe seriøst.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har problemer med å ta kontakt det er hele problemet. Vet jo ikke hva han tenker om meg, tenker bare at det går galt :P Må jo være så flaut å se han igjen på Butikken. Jeg er dårlig på å ta kontakt når jeg liker noen.... Jeg trenger å bli presset :P

Skrevet

Likte kjempegodt ideen om å legge lapp med kvitteringen/ vekslepengene!!

Ville blitt utrolig smigret om noen ba meg ut uansett metode, og jeg tror ikke du skal bekymre deg for reaksjonen hans :)

I verste fall får du nei, og han bytter kanskje butikk. Men da vet du det ihvertfall :)

Jeg krysser fingrene for deg! *presse på* ;)

• Liker 3
Skrevet

Du har jo tatt et stort steg med å legge han til på facebook. Send han en melding når han er online og start med "hei" "hvordan går det?" Eller noe sånt så går sikkert skravla :) skjønner det kan være vanskelig og kanskje litt flaut, men sånn jeg ser på det er det kanskje flauere å være venn med han på face uten å si noe mer til han. Kanskje han sitter og venter på melding fra deg? ;)

• Liker 3
Skrevet

Iom TS allerede har lagt han til på Facebook syns jeg at å gi en lapp med vekslepengene kanskje blir litt "angrep på alle fronter". Send han heller en Facebookmelding du! :)

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

Støtter forslaget om å sende en liten melding på FB.

Husk at mange mennesker er både sjenert og kanskje litt usikre.

Da nytter det ikke å bare sitte stille og vente på at han skal gå alle skrittene.

Lykke til, det kan gå godt vet du ;)

Skrevet

Må presse på litt jeg også! Send en melding på fb! Bare skriv "hei, hvordan går det?? Har du noen planer i helgen?" *krysser fingrene*

Skrevet

Kan jo hende han har vært på facebook selv om han ikke har vært online. Jeg har ALDRI online-funksjonen på. Så ikke tenk på det, ikke vent til du ser han er på, bare send en hei-melding, nå!:)

• Liker 2
Skrevet

han sier hadet bra og hei.. javel, det kalles høfflighet

Skrevet

Han er så utrolig sjarmerende, smiler å ser alltid på meg. og tuller ofte med meg, sier alltid "Tusen Takk" OG "hade bra".

Det er veldig mange menn som er nettopp det. Utrolig sjarmerende og sånn, men det er ikke dermed sagt at det ligger noe mer bak. Og det å si tusen takk og ha det bra- jeg trodde slikt var vanlig høflighet jeg..?

Anonym poster: 487d7abb977b0285f0e53f03e80cdf2d

• Liker 1
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

han sier hadet bra og hei.. javel, det kalles høfflighet

Ja, om du tar det du ut av kontekst. Ser du helheten, så kan jo også dette være en måte å flørte på. Eller prøver du å være morsom, og har spesielt god øyekontakt hver dag til en i kassa som du overhode ikke er interessert i? Jeg ville ha betegnet det som mulig flørting. Endret av Snoken-
  • Liker 1
Skrevet

Tror nok jeg må prøve på det ja! :) hehe. Takker

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det ser lovende ut :) Han ønsket å bli bedre kjent, har møtt han ett par ganger etter jobb, korte stunder med tanke på våres arbeidstider. Men det går fremover, spør ofte hva jeg skal etter jobb, om jeg skal uten på byen osv.

Så vi kommer nærmere og snakker masse når han er innom jobben min og når vi møter hverandre i gata:)

• Liker 6
Skrevet

Åå så koselig! :) Jobber selv i kassa i en dagligvarebutikk, og selv om jeg har kjæreste, så syntes jeg det virker kjempekoselig og veldig søtt!

Anonym poster: 6c371127438b6fbdde3c10b71d97535a

• Liker 2
Gjest Leirviking
Skrevet

Jeg synes det virker som han kan ha er litt godt øye til deg selv jeg. Når du skriver at han ofte tuller litt med deg, virker det som han ikke bare oppfører seg høflig som han ville gjort med kassadama i gata. Gjør som de andre foreslo, skriv ned telefonnr. på en lapp eller spørr om han vil finne på noe en dag. Store muligheter for at han sier ja :)

Mvh mann, 23

Skrevet

Vi prater mye på jobben og har hverandres tlf nr :)

Gjest Leirviking
Skrevet

Så nå det du hadde skrevet forrige gang. Fint at du tok initiativ, og lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...