AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Idag var jeg på kurs og synes kursholderen var søt. Noen av kollegaene mine skulle på kurs etter meg, og hun ene spurte like så gjerne han om tlf nr hans og sa at en hun jobbet med synes hun var søt. Hva gjør jeg nå?? Han vet jo sikkert ikke hvem jeg er... Og på en av de tidligere kursene så hadde han omtalt husholdningen som vi og barna osv. , det indikerer jo på at han er gift. Men igjen så kan dette dreie seg om settingen på kurset og ikke han som person.Men han gir vel ikke bort nr sitt til noen han vet synes han er søt hvis han er gift vel? Anonym poster: 9685d3317192b52215a94be20f5e06d4
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Det er ikke alle som har vett nok til å begrense seg selv om de er gift (opptatt).
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Idag var jeg på kurs og synes kursholderen var søt. Noen av kollegaene mine skulle på kurs etter meg, og hun ene spurte like så gjerne han om tlf nr hans og sa at en hun jobbet med synes hun var søt. Hva gjør jeg nå?? Han vet jo sikkert ikke hvem jeg er... Og på en av de tidligere kursene så hadde han omtalt husholdningen som vi og barna osv. , det indikerer jo på at han er gift. Men igjen så kan dette dreie seg om settingen på kurset og ikke han som person.Men han gir vel ikke bort nr sitt til noen han vet synes han er søt hvis han er gift vel? Anonym poster: 9685d3317192b52215a94be20f5e06d4 Vet du hva han heter, så er jo første bud å sjekke sivilstatusen om han er på facebook, og du kan søke på adressen hans på opplysningen, se om det er flere (damenavn) som er registrert på samme adressen. Ellers har du jo fått nummeret, så du kan jo ta kontakt. Så får du heller trekke deg om det skulle vise seg at han likevel er opptatt. Er ikke alle som synes det er kult å flagge singeltilværelsen i plenum. Anonym poster: 483ba879e3e60a32d1d2018005b29757 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå